• dåligfantasi

Julibebis 2014 - Bildtråd

Här samlar vi alla bilder man vill dela med sig av från tråden Julibebis 2014. :)

• Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd
  • BaraVeronica
    Leeloo skrev 2014-02-04 13:41:42 följande:
    Superfina magar!
    Är det nån som känner bebis mycket?
    Jag känner lite småknuffar men det är mer som fladder eller kurrande :) längtar efter tydligare känningar. 
  • dåligfantasi

Jag har typ bara känt som något kittlat mig inne i magen ibland. Men jag har ju moderkakan i framvägg så därför får jag nog vänta lite till :/ :)

• L 91
    Leeloo skrev 2014-02-04 13:41:42 följande:
    Superfina magar!
    Är det nån som känner bebis mycket?
    Jag känner mycket nu! Sambon kände förra veckan och jag fångade det på film igår :) Så mysigt!! Jag är i vecka 19 (18+5)
  • Leeloo

Det är så häftigt när man börjat känna ordentliga sparkar och knuffar! För snart två veckor sen, i v 17, så kände jag hur bebisen tryckte sig utåt och efter en stund slank över till andra sidan magen, hela tiden med ryggen utåt. När jag var på ul så sa hon att moderkakan låg i bakvägg, vilket jag även misstänkt själv och det förklarar ju hur jag kunde känna bebis så tydligt.
    Det är stor skillnad på hur tydligt jag känt mina första två, och denna. De två första hade jag moderkakan mer framåt.

• AAS10
    Frida Andersson skrev 2014-02-04 13:40:07 följande:

Är ju jättefin mage!! Går in i v 17 imorgon så kommer bild då. Känner mig som en flodhäst
    tack, känner mig dock som en elefant, det har gått väldigt fort hihii, Man känner sig ju alltid värre än vad det är och om typ 13 veckor undrar man varför man gnällde nu... hhehhe
  • Frida Andersson
    BaraVeronica skrev 2014-02-05 08:11:39 följande:
    V 18 idag 💕

Då är du precis en v före mig. Har ni tittat bebis än??
Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd