• dåligfantasi

Julibebis 2014 - Bildtråd

Här samlar vi alla bilder man vill dela med sig av från tråden Julibebis 2014. :)

• Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd
  • Passion
    BaraVeronica skrev 2014-01-28 11:54:46 följande:
    Jättefina tyger, du får lägga upp en bild när lapptäcket är klart också :)
    Tack! Ja det ska jag göra
  • Leeloo
    Passion skrev 2014-01-28 10:18:40 följande:
    Köpte massor av olika tyger igår för dra sy ett vadderat lapptäcke till vår lilla bebis som den ska han i sin vagn!
    Vagnen är en svart/röd Crescent Comfort som vi har beställt, så kör på samma färgtema i lapptäcket; rött, svart och grått!

Baksidan blir helsvart flanell (mysigt!) och längs med alla rutorna ska jag sy en helsvart ram/kant också.

Rutorna ska vara 8x8cm.
    Och jag tänkte ha 6 rutor på bredden och 8 rutor på längden.

Vad tror ni om det?
    Ååhh lapptäcken som är så roligt att sy, och lätt faktiskt. Man måste bara tänka ut innan hur man ska göra. ;)
  • Lindsey Egot the only one

Herregud jag blir deprimerad av denna tråden. Inser att jag sett gravid ut sedan 2011. Min mage ser ut som om jag vore i v25 och har gjort det i snart tre år. Ingen kan se att jag är gravid iaf.

• Passion
    Leeloo skrev 2014-01-28 14:08:53 följande:
    Ååhh lapptäcken som är så roligt att sy, och lätt faktiskt. Man måste bara tänka ut innan hur man ska göra. ;)
    Jaaa men precis!

• Leeloo
    Frida Andersson skrev 2014-01-29 07:14:44 följande:

Jätte fin tröja, vart har du köpt den?
    Den köpte jag faktiskt på Gekås i Ullared när jag var där i höstas. Var där när jag var i typ v 8 och tänkte att det är väl ingen ide att köpa normala kläder till mig. Tungan ute
  • Leeloo
    Frida Andersson skrev 2014-01-29 07:14:44 följande:

Jätte fin tröja, vart har du köpt den?
    Åh tack förresten!!
  • Frida Andersson
    Leeloo skrev 2014-01-29 08:22:24 följande:
    Den köpte jag faktiskt på Gekås i Ullared när jag var där i höstas. Var där när jag var i typ v 8 och tänkte att det är väl ingen ide att köpa normala kläder till mig.

Skit fin! Ska till gekås den 1/3 med några tjejkompisar. Fanns det mycket mammakläder då??
Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd