• dåligfantasi

Julibebis 2014 - Bildtråd

Här samlar vi alla bilder man vill dela med sig av från tråden Julibebis 2014. :)

• Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd
  • Passion

Har sedan förut köpt en "Pappa-mugg" och idag ska sambon få inviga den tänkte jag

• AAS10
    Detta var vad dom hittade i min mage, en krabat med okänt kön som ska dyka på samma BF som innan. Hade en fantastisk BM som var extrem nogrann och tog lite bilder bara för det var en bra vinkel typ. det tackade vi för =) allt såg iallaffall väldigt bra ut =)
  • Poison82

Eftersom jag inte har ultraljudsbilden att visa än på ett tag så får jag lägga ut mina inköp istället

• MiniV
    AAS10 skrev 2014-02-10 18:40:53 följande:
    Detta var vad dom hittade i min mage, en krabat med okänt kön som ska dyka på samma BF som innan. Hade en fantastisk BM som var extrem nogrann och tog lite bilder bara för det var en bra vinkel typ. det tackade vi för =) allt såg iallaffall väldigt bra ut =)
    Härligt! Min bebis var kameraskygg, så vi fick sex bilder som hon inte alls tycktes nöjd med! ;)
  • Passion
    AAS10 skrev 2014-02-10 18:40:53 följande:
    Härligt!
  • Passion
    Poison82 skrev 2014-02-10 18:50:07 följande:

Eftersom jag inte har ultraljudsbilden att visa än på ett tag så får jag lägga ut mina inköp istället smile1.gifphpeN2NCH15619.jpg

Är det en skötväska?

Jag har tittat på lite olika modeller, men har inte bestämt mig för vad jag ska köpa för modell ännu...

Kanske kan vara en idé att spara sig och kika vad utbudet på skötväskor är i London ?
  • Frida Andersson

Jaha jag har inte heller några bebisbilder att lägga.
    Funderar på denna vagn, men röd om flicka... nån som vet om den är bra?
    babytravel Amsterdam 2013
  • AAS10
    Frida Andersson skrev 2014-02-11 07:46:22 följande:

Jaha jag har inte heller några bebisbilder att lägga.
    Funderar på denna vagn, men röd om flicka... nån som vet om den är bra?
    babytravel Amsterdam 2013
    Jag hade sån, men den är ingen höjdare när barnet blir större då den är så ostabil, åka buss är döden då vagnen typ välte i svängarna. men smidig och köra
  • Frida Andersson
    AAS10 skrev 2014-02-11 09:40:39 följande:
    Jag hade sån, men den är ingen höjdare när barnet blir större då den är så ostabil, åka buss är döden då vagnen typ välte i svängarna. men smidig och köra

Å nej... hmm kanske får tänka om då. Vill inte riskera att nått ska hända den lille. Aldrig vart förtjust i trehjulig vagn kanske ska gå på den känslan ändå. Kanske kan hitta någon fin Emmaljunga begagnad på nätet då brukar dom ligga runt fyra fem...
  • Nilla81

Idag har jag vart på rul
    Troligtvis en tjej Har sedan tidigare en tjej och 2 pojkar så nu blir storasyster glad i alla fall.
Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd