• dåligfantasi

Julibebis 2014 - Bildtråd

Här samlar vi alla bilder man vill dela med sig av från tråden Julibebis 2014. :)

• Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd
  • AAS10
    Frida Andersson skrev 2014-02-11 09:57:33 följande:

Å nej... hmm kanske får tänka om då. Vill inte riskera att nått ska hända den lille. Aldrig vart förtjust i trehjulig vagn kanske ska gå på den känslan ändå. Kanske kan hitta någon fin Emmaljunga begagnad på nätet då brukar dom ligga runt fyra fem...
    Jag hade aldrig köpt en kan jag erkänna, trille är ett billigare märke och snygga.... finns med 2 svängbara hjul fram
  • Frida Andersson
    Nilla81 skrev 2014-02-11 09:59:27 följande:
    Idag har jag vart på rul Troligtvis en tjej Har sedan tidigare en tjej och 2 pojkar så nu blir storasyster glad i alla fall.

Såååå fin!
  • Frida Andersson
    AAS10 skrev 2014-02-11 10:30:13 följande:
    Jag hade aldrig köpt en kan jag erkänna, trille är ett billigare märke och snygga.... finns med 2 svängbara hjul fram

Din erfarenhet fick mig att välja bort den helt. Vill inte riskera nått. Sen dessutom söver dom barnen på dagis i våra egna vagnar å är den ostabil så går det bara inte. Tack för infon hjälpte mycket
  • AAS10
    Frida Andersson skrev 2014-02-11 10:53:00 följande:

Din erfarenhet fick mig att välja bort den helt. Vill inte riskera nått. Sen dessutom söver dom barnen på dagis i våra egna vagnar å är den ostabil så går det bara inte. Tack för infon hjälpte mycket
    min kompis har en brio sing, även den en billigare modell, jag hade köpt den om det inte var för jag är för kort, och där passar även babyskydd som vissa landsting hyr ut, mycket prisvärd...
  • AAS10

shoppade lite från tradera idag, får hoppas det är lika fint i verkligheten iallafall....

• Frida Andersson

Dagens magbild v 18 (17+1)

Gårdagens inköp, en beg Emmaljunga i toppskick med massa tillbehör. Jag är nöjd iaf=)
  • AngelandDevil

Tassar in här! :) Roligt med bildtråd. Jag vill se massa fina magar! :D

• Lindsey Egot the only one
    Poison82 skrev 2014-02-10 18:50:07 följande:

Eftersom jag inte har ultraljudsbilden att visa än på ett tag så får jag lägga ut mina inköp istället smile1.gifphpeN2NCH15619.jpg

Haha.... Va roligt! Men du ska inte ha bebisen i väskan som en accessoar?
  • Lindsey Egot the only one
    AAS10 skrev 2014-02-10 18:40:53 följande:
    Detta var vad dom hittade i min mage, en krabat med okänt kön som ska dyka på samma BF som innan. Hade en fantastisk BM som var extrem nogrann och tog lite bilder bara för det var en bra vinkel typ. det tackade vi för =) allt såg iallaffall väldigt bra ut =)
    Fräck bild framifrån
Svar på tråden Julibebis 2014 - Bildtråd