• L4nda

BF maj 2014 Linköping/Mjölby

Hej ! Bor utanför Mjölby och undrar om det finns någon här som bor Mjölby/Linköping/Vadstena/Ödeshög kanske som ska ha barn i vår/sommar och som skulle vilja följas åt :)?

Jag ska ha en liten pojke i maj i år och är nu i v.24 .

Vore kul om man kunde följas åt ett gäng :D

• Svar på tråden BF maj 2014 Linköping/Mjölby
  • L4nda

Jajemen jag kommer att föda i Linköping :)

Tar inte så lång tid att åka till Linköping så har allt där :D bor själv i väderstad :)

Välkommen hit :D

Har ni tänkt gå på någon mamma grupp / föräldrargrupp eller något sådant?

• MissAdolfsson

Då min sambo jobbar så konstig så kommer jag gå på föräldragruppen själv :)
    Vilket jag tycker ska bli jätte kul, gillar att lära mig nya saker :)

• L4nda

Vi kommer väl försöka att gå båda två men sen lite mer när pyret är född så kommer jag nog gå själv med pyret mest för att lära känna folk liksom :D

• L4nda

Nog mest till pyret är här ! Bara få hålla honom, längtar som en tok efter min Lill-kille :) själv?

• 84an

Tack! =)

Är det någon specifik mamma/ föräldrar grupp ni tänker på? Jag känner inte någon här i trakterna som varken har eller väntar barn så jag hade gärna gått på både och för den sociala biten! =)

• MissAdolfsson

Jag blev erbjuden en föräldragruppen av min bm på sjukhuset :)
    Sen kan man ju gå på mammagrupper på öppnaförskolan :)
    Det jag längtar mest till är att säga att nu är vi en familj :D samt att vi äntligen är tre stycken :)

• L4nda

Jag ska prata med min bm nästa vecka som jag ska dit ang föräldrargrupp sen när pyret är född hoppas jag på mammagrupper :P just för att få lära känna folk, är som sagt nyinflyttad hit :P

Ja, tills man är mamma & pappa på riktigt :')))

Svar på tråden BF maj 2014 Linköping/Mjölby