• L4nda

BF maj 2014 Linköping/Mjölby

Hej ! Bor utanför Mjölby och undrar om det finns någon här som bor Mjölby/Linköping/Vadstena/Ödeshög kanske som ska ha barn i vår/sommar och som skulle vilja följas åt :)?

Jag ska ha en liten pojke i maj i år och är nu i v.24 .

Vore kul om man kunde följas åt ett gäng :D

• Svar på tråden BF maj 2014 Linköping/Mjölby
  • MissAdolfsson

Gud ja! Hittade så mycket roligt :D
    Antar att andra tjejen får extra UL pga tvilling graviditet :)
    Skulle rekommendera er att åka innan vecka 32 ;) är väldigt trött och fötterna svullnade upp som fan ;)

Men nu blir det melodifestivalen :D

• L4nda

Aha sant, de tänkte jag inte på :D

Haha ja vi får väl se när det blir att åka :D idag har jag legat med världens jävla foglossning, knappt kommit upp från soffan :/

• LadyGrace

Precis som ni säger så är drt extra pga att de är två. Så kallade tillväxt ultraljud.

Roligt med ullared. Fanns det mycket bsbygrejer där?

Jag har fixat det mesta begagnat.

• MissAdolfsson

Ja, dock köpte jag nästan inga kläder för har så mycket :)
    Idag ska vi till Ikea och köpa säng till bebis. Känns så kul att få komma i ordning :)
    Har med köpt mycket begagnat och fått mycket av vänner :)

• L4nda

Ja vi har rätt mycket till pyret lite småsaker som ska inhandlas men de mesta möbler är fixade :D

Vi har en Emmaljunga cresent eller vad de nu heter :) både liggdel & sittdel, så den kommer funka ett bra tag :) samt vi kan vända på handtaget "åt fel håll" när det väl behövs i senare ålder :) själv :)??

• MissAdolfsson

Jag har med valt en Emmaljungavagn. En super nitro liggdel och en superviking som sittdel :) får hem den nästa vecka :D
    Ska bli så kul :)
    Nu börjar det kännas att det är trångt där inne för bebis ;)

• L4nda

Hehe ja , men det är mysigt på sitt sätt när bebisen rör på sig och sparkas där inne :P

• LadyGrace

Var rul igår. Båda växte bra och allt var toppen.

Vi har köpt en emmaljunga city gross twin begagnat. Längtar tills jag får ut och köra den.

Efter ul gick vi en sväng på dtan och min sambo ville titta bebiskläder :).

• L4nda

Vi var också på stan igår och tittade lite på bebis kläder. Tycker dock det är galet lite pojkkläder och fruktansvärt mycket flickkläder...

Blä :(

Svar på tråden BF maj 2014 Linköping/Mjölby