• L4nda

BF maj 2014 Linköping/Mjölby

Hej ! Bor utanför Mjölby och undrar om det finns någon här som bor Mjölby/Linköping/Vadstena/Ödeshög kanske som ska ha barn i vår/sommar och som skulle vilja följas åt :)?

Jag ska ha en liten pojke i maj i år och är nu i v.24 .

Vore kul om man kunde följas åt ett gäng :D

• Svar på tråden BF maj 2014 Linköping/Mjölby
  • LadyGrace

[quote=72452749][quote-nick]MissAdolfsson skrev 2014-02-07 19:56:48 följande:

Går in i vecka 33 på söndag, jag börjar nästan bli trött på att vara gravid ;)[/quote]

Förstår det! Jag har växt fort och känner mig redan stor. Svårt att tänka sig hur det blir i v33

• LadyGrace
    L4nda skrev 2014-02-07 22:58:56 följande:
    Samma här, bor utanför Mjölby / skänninge ;)

Nepp första barnet här :D har bara hundar ;) haha

Häftigt med två där inne :D jag tycker de är tungt med en :O

Vi har oxå bara hundar sen innan. Du bodde i lilla byn med de stora traktorerna va ;)?

Hur långt gången är du?

Var går du på mvc?
  • L4nda

Va? Liten by med traktorer :O ?

Jag går in i v28 på måndag :) själv?

• L4nda

Jag går i Linköping. Vill ha allt på ett å samma ställe :)

• LadyGrace
    L4nda skrev 2014-02-08 11:28:04 följande:
    Va? Liten by med traktorer :O ?

Jag går in i v28 på måndag :) själv?

Tyckte jag läste att du bodde i väderstad? Men det var kanske fel.

Jag är "bara" i v20.

Till mig sa dem att jag kunde bara välja motala eller mjölby. Går i motala och gillar dem där men hade varit smidigt att ha det i lkpg.
  • L4nda

Haha jo där bor jag :D trodde inte jag skrivit det haha :D

Det är inte så bara de :D har di tagit reda på kön eller ska? :)

Jo det sa dom till mig med, men jag vände mig till Linköping och fick komma dit ist :) jag vill ha allt på ett å samma ställe :)

• MissAdolfsson

Dock har jag en väldigt liten mage. Men var ganska stor innan så kanske är därför. Har spenderat hela dagen i Ullared och är nu äntligen på väg hem med en bil som är överfull med bebis saker :D

• LadyGrace
    L4nda skrev 2014-02-08 14:59:08 följande:
    Haha jo där bor jag :D trodde inte jag skrivit det haha :D

Det är inte så bara de :D har di tagit reda på kön eller ska? :)

Jo det sa dom till mig med, men jag vände mig till Linköping och fick komma dit ist :) jag vill ha allt på ett å samma ställe :)

:) nej vi har rul på måndag men jag tror vi inte kommer ta reda på kön. Sambon vill inte och jag tror han ska få sin vilja genom där :).

Jag får ju 3-4 extra ultra ljud så jag tänkte försöka klura lite själv om jag kan se och sen se om det stämmer när de kommer ut.

Okej det är så man skulle ha gjort. Aja känner mig väldigt nöjd med bm och läkare i motala så jag stannar nog där.
  • L4nda
    MissAdolfsson skrev 2014-02-08 15:11:05 följande:

Dock har jag en väldigt liten mage. Men var ganska stor innan så kanske är därför. Har spenderat hela dagen i Ullared och är nu äntligen på väg hem med en bil som är överfull med bebis saker :D

Åh så mysigt ! Jag vill också åka till Ullared en gång till innan pyret kommer :)

Hittade du något kul då ? :D
  • L4nda
    LadyGrace skrev 2014-02-08 18:49:20 följande:

:) nej vi har rul på måndag men jag tror vi inte kommer ta reda på kön. Sambon vill inte och jag tror han ska få sin vilja genom där :).

Jag får ju 3-4 extra ultra ljud så jag tänkte försöka klura lite själv om jag kan se och sen se om det stämmer när de kommer ut.

Okej det är så man skulle ha gjort. Aja känner mig väldigt nöjd med bm och läkare i motala så jag stannar nog där.
    Varför har du extra ultraljud?

Både jag & mannen ville veta kön, haha vi var alldeles för nyfikna :)
Svar på tråden BF maj 2014 Linköping/Mjölby