• L4nda

BF maj 2014 Linköping/Mjölby

Hej ! Bor utanför Mjölby och undrar om det finns någon här som bor Mjölby/Linköping/Vadstena/Ödeshög kanske som ska ha barn i vår/sommar och som skulle vilja följas åt :)?

Jag ska ha en liten pojke i maj i år och är nu i v.24 .

Vore kul om man kunde följas åt ett gäng :D

• Svar på tråden BF maj 2014 Linköping/Mjölby
  • Gliimma

Imorgon går jag in i v 26, tiden går faktiskt ganska fort just nu, härligt. Hur mår ni? Jag har börjat känna av lite foglossning så har investerat i ett foglossningsbälte, tyvärr trycker den på blåsan så jag får springa på toan hela tiden.

• MissAdolfsson

Mår bara bra, har dock lite svårt att sova. Mycket kissnödig på nätterna så får gå upp många gång :)

• 84an
    MissAdolfsson skrev 2014-01-27 19:06:07 följande:
    Mår bara bra, har dock lite svårt att sova. Mycket kissnödig på nätterna så får gå upp många gång :)
    Det där känns sjukt bekant! =) Tror inte jag har sovit en hel natt, på ja vad blir det? Snart 6 månader nu ju!!
  • MissAdolfsson

Haha, jag har inte haft det så länge :) en månad kanske, stör mig bara när det blir fler gånger per natt, en gång gör inte så mycket men lixom 2-5 gånger är jobbigt ;)

• Gliimma

Jag springer också på toan minst en gång/natt och det har jag gjort sen v11, riktigt jobbigt men det är väl bara att börja vänja sig ;)

• L4nda

Jag springer också upp på toa om nätterna, haha börjar vänja mig vid det nu :P

• 84an
    L4nda skrev 2014-01-28 11:06:31 följande:
    Jag springer också upp på toa om nätterna, haha börjar vänja mig vid det nu :P
    Ja jag är med rätt van nu, typ zombie walk på rutin i sömnen nästan! ;)
  • Gliimma

V 27 idag :) har fixat med alla dessa papper till fk om grav.penning idag. 13 mars går jag hem om jag blir beviljad, jobbar i vården så det brukar inte vara några problem. Men Gud så rastlös jag kommer vara i 2 månader fram till "liten" kommer. Vad jobbar ni med och hur länge ska ni jobba?

• L4nda

Jag jobbar inom vården & kommer jobba så länge jag kan, fram till mitten av april iallafall :D om de går vill säga ;) sen är BF 11 maj :)

Svar på tråden BF maj 2014 Linköping/Mjölby