• L4nda

BF maj 2014 Linköping/Mjölby

Hej ! Bor utanför Mjölby och undrar om det finns någon här som bor Mjölby/Linköping/Vadstena/Ödeshög kanske som ska ha barn i vår/sommar och som skulle vilja följas åt :)?

Jag ska ha en liten pojke i maj i år och är nu i v.24 .

Vore kul om man kunde följas åt ett gäng :D

• Svar på tråden BF maj 2014 Linköping/Mjölby
  • Gliimma

Jag hade också velat jobba till mitten av april men då jag redan känner av endel foglossning så törs jag inte chansa. Sen har vi det väldigt stressigt och tungt just nu på jobbet.

• L4nda

Jag kan känna av foglossning eller sammandragningar om jag stressar eller går för snabbt å mycket . Måste ta mina små pauser haha :D

• Gliimma

Ja sammandragningar har jag haft dagligen sen v 17-18. Ja man försöker pausa lite på jobbet men just nu är det mkt, 2 vakanta rader och inga vikarier finns så vi går ofta kort :( känns lite sisådär att gå hem om ca en månad då jag också ska ersättas.

• L4nda

Det är ju lite jobbigt med :( jag är timvikarie så jag vet aldrig hur jag jobbar eller hur mycket men tänkte försöka till april iallafall :)

• LadyGrace

Här är en till gravid utanför mjölby/Skänninge. Fast jag är inte beräknad förrän i början av juli men ririsken är stor att det redan blir i juni då det är tvillingar. Är det ok att hänga på här?

• LadyGrace

Här är en till gravid utanför mjölby/Skänninge. Fast jag är inte beräknad förrän i början av juli men ririsken är stor att det redan blir i juni då det är tvillingar. Är det ok att hänga på här?

• LadyGrace
    MissAdolfsson skrev 2014-02-07 12:09:35 följande:
    Klart du får vara med :)!

Vilken vecka är du i just nu?:)

Hur känns det att det är två där inne :)?

Tack!

Det var en chock först men nu kan jag inte tänka mig nåt annat :). Jag är i v20 idag och känner några puffar ibland. Ska på RUL på måndag. Ska bli kul att se dem.

Har ni barn sen innan? Dessa blir mina första.
  • MissAdolfsson

Jag har inga barn sen innan, inte min sambo heller :) spännande med två :)!
    Går in i vecka 33 på söndag, jag börjar nästan bli trött på att vara gravid ;)

• L4nda

Samma här, bor utanför Mjölby / skänninge ;)

Nepp första barnet här :D har bara hundar ;) haha

Häftigt med två där inne :D jag tycker de är tungt med en :O

Svar på tråden BF maj 2014 Linköping/Mjölby