• L4nda

BF maj 2014 Linköping/Mjölby

Hej ! Bor utanför Mjölby och undrar om det finns någon här som bor Mjölby/Linköping/Vadstena/Ödeshög kanske som ska ha barn i vår/sommar och som skulle vilja följas åt :)?

Jag ska ha en liten pojke i maj i år och är nu i v.24 .

Vore kul om man kunde följas åt ett gäng :D

• Svar på tråden BF maj 2014 Linköping/Mjölby
  • L4nda

Hade halsbränna som fan i två veckor 21-23 det var hemskt, kunde inte göra någonting alls och det var nära att spy varje gång :/ galet jobbigt !

Men nu har den försvunnit och det enda jag har nu är att det är tungt, galet tungt är det :P

• L4nda
    Eliasmamma skrev 2014-01-20 20:33:40 följande:

Ja men chocken har lagt sig men vi är lite osäkra än så på fredag är det dags för vul och ett samtal hos kuratorn

Okej, då får vi se på fredag vad läkaren säger då :)
  • L4nda

Åh så mysigt :) min lille har vart lugn både idag och igår :(

Tiden kommer gå fort, februari säger bara poofff sen är det Mars:D

• L4nda

Och då är det inte allt för lång tid kvar" skulle det ju stå också :P

• Gliimma

Hej. Bor i linköping och väntar en liten flicka i maj. Är i v 25 nu. Jag är 24 (25 i april) och sambon blir 29 i höst. Vi har en son som blir 8 i höst. :)

• MissAdolfsson

Måste bara fråga!jag har som sendrag i ljumsken när jag vaknar på morgonen, vilket gör väldigt ont. Är jag ensam om det? ;)

• L4nda
    Gliimma skrev 2014-01-24 22:40:34 följande:

Hej. Bor i linköping och väntar en liten flicka i maj. Är i v 25 nu. Jag är 24 (25 i april) och sambon blir 29 i höst. Vi har en son som blir 8 i höst. :)

Då är vi rätt lika i tiden du och jag :) jag går in i v.26 imorgon :)
  • L4nda
    MissAdolfsson skrev 2014-01-25 10:25:52 följande:

Måste bara fråga!jag har som sendrag i ljumsken när jag vaknar på morgonen, vilket gör väldigt ont. Är jag ensam om det? ;)

Hm, nä det är inget jag har :P lät inte skönt
Svar på tråden BF maj 2014 Linköping/Mjölby