• September14

Vi som väntar Septemberbebisar 2014

Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar. 
    Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
    Hur mår ni allihopa? 

• Svar på tråden Vi som väntar Septemberbebisar 2014
  • Neithotep
    E2012smamma skrev 2014-04-02 20:33:54 följande:
    Alltså är det bara jag som är astjock? Jag har gått upp flera kg. Ser bara fet ut å känner mig väldigt obekväm.
    Längtar tills den runda magen kommer!

Ska på ultraljud imorgon igen. Undrar om
    Man ska hoppa att väga sig. Kommer bara
    Få ångest.
    Varför går du på flera ultraljud? Alltid kul att se bebis! =) 

Känner väl att det ser ut som en gravidmage men bebis är ju väldigt liten ännu så gissningsvis är det väl en del annat som lagt sig på magen med ;)

• E2012smamma
    Neithotep skrev 2014-04-03 13:10:36 följande:

Känner väl att det ser ut som en gravidmage men bebis är ju väldigt liten ännu så gissningsvis är det väl en del annat som lagt sig på magen med ;)

För att jag hade ett missfall i höstas ..

Allt såg bra ut dock. 16+2
  • Neithotep
    E2012smamma skrev 2014-04-03 15:41:16 följande:
    För att jag hade ett missfall i höstas ..
    Allt såg bra ut dock. 16+2
    Ah okej, härligt att allt såg bra ut! 
  • thefee
    Neithotep skrev 2014-04-03 13:10:36 följande:

Vilken fin mage! :) Tycker nog att det ser ut som en gravidmage :) Väntar såå på att gå lite längre så att man börjar få dendär fina runda kulan :)
  • thefee

Min bebismage :) bilden är tagen i lördags eller söndags i v.16 :)
  • Neithotep
    thefee skrev 2014-04-03 19:43:37 följande:
    Min bebismage :) bilden är tagen i lördags eller söndags i v.16 :)

Fin mage!
  • Katta1

Fina magar. Ja, nu känns det att det är på riktigt. Häftig känsla. Jag undrar verkligen vad det är för en liten krabat som ligger där inne? Ska bli så spännande att se :)

• FrökenKaka

Min bebismage syns mest när jag ligger ned. Häromdagen när jag vaknade och strök över magen så kände jag att den var alldeles sned, vänster sida var som en hård upphöjd bula. Det syns lite dåligt på bilden, men tyckte att det såg lite roligt ut =) 

• thefee
    FrökenKaka skrev 2014-04-04 09:28:48 följande:
    Min bebismage syns mest när jag ligger ned. Häromdagen när jag vaknade och strök över magen så kände jag att den var alldeles sned, vänster sida var som en hård upphöjd bula. Det syns lite dåligt på bilden, men tyckte att det såg lite roligt ut =) 

Haha så såg min mage också ut för nån vecka sen :D man börjar känna sig gravid när man ser magen se ut så :)
Svar på tråden Vi som väntar Septemberbebisar 2014