Vi som väntar Septemberbebisar 2014
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
Grejen är att jag är så säker på vilken vecka jag är i var på tidigt VUL i vecka 9 också och då var jag i vecka 9 som jag själv räknat hela tiden. Så därför vill dom se så att den växer eftersom jag är så säker på min sak. För enligt deras beräkning så skulle jag ha plussat dagen efter att jag blev gravid. :s
Grejen är att jag är så säker på vilken vecka jag är i var på tidigt VUL i vecka 9 också och då var jag i vecka 9 som jag själv räknat hela tiden. Så därför vill dom se så att den växer eftersom jag är så säker på min sak. För enligt deras beräkning så skulle jag ha plussat dagen efter att jag blev gravid. :s
Sofi linn: så bebis ser lite liten ut enligt dina beräkningar? Har jag fattat det rätt då?
Mina smalben har kliat och mina bröst kliar massor.. Men nu är det faktiskt bättre än det har vart... Men man blir ju galen när det kliar massor :/
myilem: Ja precis :)
och efter de beräkningarna jag fick vid tidigt VUL :)
Sofie lin: ok, då är jag med. Hoppas då verkligen allt ser bra ut på tillväxtul, du får hålla oss uppdaterade
ja tack :)
Hej Allesammans!
Eftersom att de flesta nu har varit på RUL så kanske vi kunde ta och uppdatera BF-LISTAN? :)
Skriv in ditt nya BF-datum efter Rul
BF-Lista
SilentHill, 27 år, 1:a barnet, BF 1/9
September14, 4.e barnet , BF 21/9
Tro hopp kärlek, 32år, BF 21/9
Chilinöten, 25år, BF 22/9 1:a barnet
Thefee 22år. BF 23.9. 2:a barnet
Sjuttioelva, 24 år, BF 25/9, 1:a barnet
Hej Allesammans!
Eftersom att de flesta nu har varit på RUL så kanske vi kunde ta och uppdatera BF-LISTAN? :)
Skriv in ditt nya BF-datum efter Rul
BF-Lista
SilentHill, 27 år, 1:a barnet, BF 1/9
September14, 4.e barnet , BF 21/9
Tro hopp kärlek, 32år, BF 21/9
Chilinöten, 25år, BF 22/9 1:a barnet
Thefee 22år. BF 23.9. 2:a barnet
Sjuttioelva, 24 år, BF 25/9, 1:a barnet