• September14

Vi som väntar Septemberbebisar 2014

Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar. 
    Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
    Hur mår ni allihopa? 

• Svar på tråden Vi som väntar Septemberbebisar 2014
  • Sofie lin

Grejen är att jag är så säker på vilken vecka jag är i var på tidigt VUL i vecka 9 också och då var jag i vecka 9 som jag själv räknat hela tiden. Så därför vill dom se så att den växer eftersom jag är så säker på min sak. För enligt deras beräkning så skulle jag ha plussat dagen efter att jag blev gravid. :s

• E2012smamma
    Sofie lin skrev 2014-04-13 11:35:13 följande:

Grejen är att jag är så säker på vilken vecka jag är i var på tidigt VUL i vecka 9 också och då var jag i vecka 9 som jag själv räknat hela tiden. Så därför vill dom se så att den växer eftersom jag är så säker på min sak. För enligt deras beräkning så skulle jag ha plussat dagen efter att jag blev gravid. :s

Min barnmorska som gjorde UL på mig i v 13 sa att de skulle gå efter det datumet. För att sen växer alla olika fort och att egentligen ät de tidiga UL bäst att gå på

Tror du inte behöver oroa dig den är säkert bara lite mindre .

Däremot suger det ju att bli framflyttad.

Om det skulle gå över tiden blir det ju ytterligare 9 dagar innan igångaättning isf...
  • myilem

Sofi linn: så bebis ser lite liten ut enligt dina beräkningar? Har jag fattat det rätt då?

N
  • Firran

Mina smalben har kliat och mina bröst kliar massor.. Men nu är det faktiskt bättre än det har vart... Men man blir ju galen när det kliar massor :/

• Sofie lin

och efter de beräkningarna jag fick vid tidigt VUL :)

• myilem

Sofie lin: ok, då är jag med. Hoppas då verkligen allt ser bra ut på tillväxtul, du får hålla oss uppdaterade

• September14

Hej Allesammans! 
    Eftersom att de flesta nu har varit på RUL så kanske vi kunde ta och uppdatera BF-LISTAN? :)

Skriv in ditt nya BF-datum efter Rul 

BF-Lista 
    SilentHill, 27 år, 1:a barnet, BF 1/9
    September14, 4.e barnet , BF 21/9 
    Tro hopp kärlek, 32år, BF 21/9
    Chilinöten, 25år, BF 22/9 1:a barnet
    Thefee 22år. BF 23.9. 2:a barnet
    Sjuttioelva, 24 år, BF 25/9, 1:a barnet

• E2012smamma
    September14 skrev 2014-04-14 14:21:12 följande:

Hej Allesammans! 
    Eftersom att de flesta nu har varit på RUL så kanske vi kunde ta och uppdatera BF-LISTAN? :)

Skriv in ditt nya BF-datum efter Rul 

BF-Lista 
    SilentHill, 27 år, 1:a barnet, BF 1/9
    September14, 4.e barnet , BF 21/9 
    Tro hopp kärlek, 32år, BF 21/9
    Chilinöten, 25år, BF 22/9 1:a barnet
    Thefee 22år. BF 23.9. 2:a barnet
    Sjuttioelva, 24 år, BF 25/9, 1:a barnet

Vart gör jag det! Funkar det från mobilen?

Bf 15/9- andra barnet

Har inte varit på rul men hon sa att som kommer gå efter ultraljudet dom gjorde på kuben i v 13
Svar på tråden Vi som väntar Septemberbebisar 2014