Vi som väntar Septemberbebisar 2014
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar.
Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
Hur mår ni allihopa?
Usch sonen hade feber i torsdags, inget på fredagen och i lördags fick han hemsk hosta och heshet. Fick åka till akuten i natt för att konstatera detbvu redan visste. Han har fått krupp :( tycker så synd om honom men som tur är det bättre nu efter att han fått medicin vid sjukhuset. Illamående har jag fått idag troligen för lite sömn i natt eller så är det nu jag börjar med illamåendet i stället för i början?
Nån mer än mig som besväras av ryggsmärtor?
Jag fick ett träningsprogram av barnmorskan så det är väl dags att sätta igång med det nu antar jag.
Har vart på rul idag och grabben verkade må fint, fick nytt bf 30/8. Måste tillbaka och hålla koll på livmodertappen då den var kort men förhoppningsvis ska den hålla hela vägen :)
Har vart på rul idag och grabben verkade må fint, fick nytt bf 30/8. Måste tillbaka och hålla koll på livmodertappen då den var kort men förhoppningsvis ska den hålla hela vägen :)
Fick ringa och boka om mitt andra UL för att vi har fullt upp i jobbet den dagen. Så får vänta ända till 7 maj innan vi får se vår skrutt igen :( Kommer gå såå långsamt fram till det. Vill ju veta om det är en kille eller tjej som gömmer sig i min mage!! :D
Någon annan som är förkyld mycket? Är tredje gången nu som jag blir förkyld bara i år! Brukar inte bli förkyld så ofta annars. När jag väntade sonen var jag förkyld typ 1 gång och några veckor innan han kom hade jag bihåleinflamation. Kan då tillägga att maken som var i lumpen och kom hem varje/varannan veckoslut var nästan förkyld varje gång han kom hem men jag blev aldrig smittad av honom? Nu verkar jag ta varje förkylning som kommer förbi mig.
Och minnet! Herregud så dåligt mitt minne har blivit! Hade dåligt minne förra graviditeten också men då från ca vecka 30 tills förlossning men nu är det ju skit dåligt redan och jag är bara i v.17. Hur ska detta sluta?