• Cyanea

IVF under 2014

Hej alla härliga människor!

Jag hoppas att den här tråden kan vara ett ställe att ventilera med- och motgångar, peppa och stötta, eller bara skriva av sig om ofrivillig barnlöshet, utredning och vägen mot IVF. Vi är många i samma båt.

Skriv gärna och berätta om dig själv och var du/ni är i processen :) 

• Svar på tråden IVF under 2014
  • jaj13
    Supers skrev 2014-03-14 21:28:40 följande:
    Vi håller tummarna :) RD 9 här.....ännu finns hoppet om ett plus. Ha det gott :)

När har du TD? Jag har på Söndag 23/3 men tror mensen är på ingående jag med :( kram
  • Supers

Jaj13: på torsdag..testade mig precis och det var inte nån tillstymmelse till ett andra streck :( dock ingen mens..men känner som sagt att den är nog på väg. Usch blir så ledsen. ..alla mina nära har fått el ska ha barn nu....än en gång känner man sig misslyckad. Det finns inga ord...endast Suck!

• jaj13
    Supers skrev 2014-03-16 10:45:12 följande:
    Jaj13: på torsdag..testade mig precis och det var inte nån tillstymmelse till ett andra streck :( dock ingen mens..men känner som sagt att den är nog på väg. Usch blir så ledsen. ..alla mina nära har fått el ska ha barn nu....än en gång känner man sig misslyckad. Det finns inga ord...endast Suck!

Åh, du ska veta hur jag känner det du känner. Mina vänner å familj har ny kläckta bebisar överallt. Just känslan av att vara misslyckad som kvinna är det som gör ondast oftast. Det är ju SJUKT att vi kan kämna så, för vi ÄR inte misslyckade. Men känslan och tomheten sköljer över en. Varför kan det aldrig lyckas liksom?!? Jag håller tummarna för alla oss som kämpar. Att vi ska sluta känna oss så misslyckade och tomma. Oavsett om vi får våra barn eller inte. Kramar
  • Supers

Jaj13: Ja eller hur..fy det är så orättvist :(

Börja om från början igen med alla mediciner känns inte så upplyftande ......

Usch fy o blä :/

• jaj13

O

Supers skrev 2014-03-16 11:46:30 följande:
    Jaj13: Ja eller hur..fy det är så orättvist :( Börja om från början igen med alla mediciner känns inte så upplyftande ...... Usch fy o blä :/

Ja. Och (jag VET att jag inte ska tänka på det. Men kan inte hjälpa attvtankarna flyger iväg) särskilt när man hela tiden "hamnar efter". Alla andra går vidare. Går på RUL, planerar inköp och oroar sig för förlossning medan en själv hamnar tillbaka på ruta 1 gång på gång:((
  • jaj13
    Supers skrev 2014-03-16 11:46:30 följande:
    Jaj13: Ja eller hur..fy det är så orättvist :( Börja om från början igen med alla mediciner känns inte så upplyftande ...... Usch fy o blä :/

Men det ska bli vår tur med. Det känner jag. 6 av 7dagar iaf:))
  • Supers

Ja hoppas verkligen det..fyller 38 i år så mam blir ju inte direkt yngre och fertilare :/

• jaj13
    Supers skrev 2014-03-16 12:01:17 följande:
    Ja hoppas verkligen det..fyller 38 i år så mam blir ju inte direkt yngre och fertilare :/

Nä, jag vet.Men hoppet må va det sista som ska överge oss
Svar på tråden IVF under 2014