Inlägg från: FDFMGA |Visa alla inlägg
  • FDFMGA
    kvarnfot skrev 2017-03-29 11:56:40 följande:
    Partiet blir väl inte mindre tokigt för att det händer en tragisk olycka....
    Återkomer.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • FDFMGA
    Flash Gordon skrev 2017-03-29 21:54:46 följande:
    Finns inga islamister i moderaterna vad jag vet.

MB gjorde ett försök att infiltrera M också men blev utkickade. Personen ifråga nämns i artikeln.

Islamister och deras nyttiga idioter finns idag inom Socialdemokraterna och Miljöpartiet.
    Suveränt! Ingen kan som du så tydligt blottlägga galenskapen och den klena intellektuella förmågan bland skrikhögeraktivisterna i allmänhet och de men konspirationsgriller på tomtekontoret i synnerhet.

Kommentarerna till artikeln visar verkligen med all önskvärd tydlighet statusen hos den här gruppen. Min egen teori är att aktivisterna påverkar varandra i en allt snabbare takt bort mot den totala galenskapen.

Påminner om när du länkade till ett helt gäng aktivister som diskuterade kring en gammal artikel - där ingen av dem ens var kapabel att datera artikelnSkrattande

Jag petar in några av kommentarerna:
    Monica Morath · 
    Självklart tas Brödraskapet emot med öppna armar. Miljöpartiet stöder dem med alla medel och får med största sannolikhet tillbaka i pengar.Kanske med klirr i den egna plånboken? Vad Löfven beträffar darrar han säkert av lycka.Han har lyckats att förbereda Den Humanitära Stormakten för införandet av Islam.Och naturligtvis klirr i egen ficka.Vad ska man säga?
    Cecilia B Åkerström · 
    Jag skulle också vilja tillägga att Sverige är ett relativt lätt land att "ta över" då befolkningen är mer splittrad en någonsin och politikers enda röda tråd är att förstöra ännu mer i sitt mål i att bli mångkulturellt. Då finns det inget fokus kvar till att hindra dårarnas inkvartering.
    Karl Skoglund
    Skrämmande läsning. Gud skall veta att jag försöker väcka min omgivning.
    Hans Högquist
    Islamiseringen av Sverige går allt snabbare. Var kommer Shiamuslimerna, främst från Iran, att ta vägen när sunni med detta stärker sitt grepp om Sverige?
    Danuta Olsson
    Tack, jag hoppas du orkar kämpa vidare under "de hårdaste åren för vår demokrati" !
    Ludvig Sandin
    De flesta nazister är/var bara intresserade av Vril-sällskapets esoteriska läror och är INTE ute efter att ta över världen. Sa ingen någonsin.
    Gisela Nyquist · 
    De är redan här i stor form med hjälp av "blinda döva okunniga i Islam/koranen /de 40 Haditerna" partier ! Det verckar som om.. även det nuvarande "prästerskapet" är lika okkunniga .. Nämner en Ärkebiskopen Antije Jackelen https://sv.wikipedia.org/wiki/Antje_Jackel%C3%A9nhttps://sv.wikipedia.org/.../Socialdemokrater_f%C3%B6r...http://www.socialdemokraterna.se/.../trosolidaritet/Om-oss/
  • FDFMGA
    FDFMGA skrev 2017-03-30 08:39:26 följande:
    Hm, allt utom min eloge till Flash försvann.

Ok, får väl försöka en gång till.

Ingen kan som du Flash tydliggöra galenskapen, konspirationskonformiteten och den klena intellektuella förmågan inom skrikhögeraktivismen.

Jag petar in några av kommentarerna till artikeln. De är dessutom förhandsgranskade och alltså godkända av stollen som driver sajten. Man kan undra hur de kommentarer som inte godkänns ser ut.Skrattande
    Monica Morath · 
    Självklart tas Brödraskapet emot med öppna armar. Miljöpartiet stöder dem med alla medel och får med största sannolikhet tillbaka i pengar.Kanske med klirr i den egna plånboken? Vad Löfven beträffar darrar han säkert av lycka.Han har lyckats att förbereda Den Humanitära Stormakten för införandet av Islam.Och naturligtvis klirr i egen ficka.Vad ska man säga?
    Tom Dahl
    Inte bara (MP) http://www.expressen.se/.../s-lovar-att-samarbeta-med.../
    Moderaterna har sin egen Abderisak Waberi och valsloganen "bygg en moske baby, bygg gärna tre"
    Gilla · Svar · 2 · den 28 mars 2017 13:24
    Cecilia B Åkerström · 
    Jag skulle också vilja tillägga att Sverige är ett relativt lätt land att "ta över" då befolkningen är mer splittrad en någonsin och politikers enda röda tråd är att förstöra ännu mer i sitt mål i att bli mångkulturellt. Då finns det inget fokus kvar till att hindra dårarnas inkvartering.
    Karl Skoglund
    Staffan Scherloff · 
    Även om stiftelseformen är skyddad från allmänhetens insyn så torde det, vid ev. misstankar om brottslig verksamhet, vara möjligt för både rättsväsendet och skattemyndigheten att få full insyn - eller är jag möjligen helt ute och cyklar?
    Hans Högquist
    Islamiseringen av Sverige går allt snabbare. Var kommer Shiamuslimerna, främst från Iran, att ta vägen när sunni med detta stärker sitt grepp om Sverige?
    Danuta Olsson
    Tack, jag hoppas du orkar kämpa vidare under "de hårdaste åren för vår demokrati" !
    Ludvig Sandin
    De flesta nazister är/var bara intresserade av Vril-sällskapets esoteriska läror och är INTE ute efter att ta över världen. Sa ingen någonsin.
    Gisela Nyquist · 
    De är redan här i stor form med hjälp av "blinda döva okunniga i Islam/koranen /de 40 Haditerna" partier ! Det verckar som om.. även det nuvarande "prästerskapet" är lika okkunniga .. Nämner en Ärkebiskopen Antije Jackelen https://sv.wikipedia.org/wiki/Antje_Jackel%C3%A9nhttps://sv.wikipedia.org/.../Socialdemokrater_f%C3%B6r...http://www.socialdemokraterna.se/.../trosolidaritet/Om-oss/
  • FDFMGA
    FDFMGA skrev 2017-03-30 08:44:45 följande:
    Hm, allt utom min eloge till Flash försvann.

Ok, får väl försöka en gång till.

Ingen kan som du Flash tydliggöra galenskapen, konspirationskonformiteten och den klena intellektuella förmågan inom skrikhögeraktivismen.

Jag petar in några av kommentarerna till artikeln. De är dessutom förhandsgranskade och alltså godkända av stollen som driver sajten. Man kan undra hur de kommentarer som inte godkänns ser ut.Skrattande
    Tom Dahl
    Inte bara (MP) www.expressen.se/.../s-lovar-att-samarbeta-med.../
    Moderaterna har sin egen Abderisak Waberi och valsloganen "bygg en moske baby, bygg gärna tre"
    Gilla · Svar · 2 · den 28 mars 2017 13:24
    Cecilia B Åkerström · 
    Staffan Scherloff · 
    Även om stiftelseformen är skyddad från allmänhetens insyn så torde det, vid ev. misstankar om brottslig verksamhet, vara möjligt för både rättsväsendet och skattemyndigheten att få full insyn - eller är jag möjligen helt ute och cyklar?
    Danuta Olsson
    Gisela Nyquist · 
    De är redan här i stor form med hjälp av "blinda döva okunniga i Islam/koranen /de 40 Haditerna" partier ! Det verckar som om.. även det nuvarande "prästerskapet" är lika okkunniga .. Nämner en Ärkebiskopen Antije Jackelen sv.wikipedia.org/wiki/Antje_Jackel%C3%A9nsv.wikipedia.org/.../Socialdemokrater_f%C3%B6r...www.socialdemokraterna.se/.../trosolidaritet/Om-oss/
    Det var besvärligt att kopiera idag, nästan som att man kan misstänka att aktivisterna inte vill fram i ljuset.
    Petar dit några av dem som försvann.Skrattande
    Monica Morath · 
    Karl Skoglund
  • FDFMGA

Hm, jag ger upp. Måste vara utsatt för en konspiration av minst samma omfattning som den våra vänner från skrikhögern och SD anar när de resonerar om det islamistiska maktövertagandet i SverigeTomte

• FDFMGA
    kvarnfot skrev 2017-03-30 10:35:21 följande:
    Skoj att se dina desperata försök att försvara ett parti fult med foliehattar....
    Ja, det finns en del inte helt verklighetsorienterade personer inom MP.

Men allt är relativt. Och relativt skrikhögeraktivister och SD-krigare framstår miljöpartister som oerhört välorienterade.

Följ gärna några av Flashs länkar till skrikhögeraktiviteter. Jag ska se om jag hittar den där hen länkar till ett helt gäng aktivister som diskuterar kring en gammal artikel och där ingen av dem har förständ att datera den. En av aktivisterna tycker sig känna igen artikeln och frågar sig om den kan vara skriven två gångerSkrattande

Skrikhögern är verkligen en tankesmedja som uppmuntrar tankeslöhet och konspirationsteorier.

Återkommer med länk till skrikhögeraktiviteten senare.
  • FDFMGA
    Kung Markatta skrev 2017-04-09 23:33:25 följande:
    Miljöpartist uttalar sig:

twitter.com/FredrikFrangeur/status/8511375832...
    Hm, undrar vad han tycker om att Stefan Löfven kallade det för terrordåd tidigare än Agenda.

Nåja, det finns stolpskott i alla partier och det här tycks vara ett pretentiöst stolpskott.
  • FDFMGA
    Kung Markatta skrev 2017-04-15 14:58:46 följande:
    Fridolins uttalande verkar inte gå hem hos den stenkastande delen av twitter. Kommentarer som den ovan "Vård, skola, fotboja" postas lite överallt. MP lär få stora problem i valet 2018 eftersom de nu egentligen inte attraherar någon av sina tidigare väljargrupper:

* Det gamla gardet är besvikna på att MP sålt ut sin själ (brunkol, bromma, motorväg, gränskontroller och nu fotboja) bara för att få sitta med vid köttgrytorna.

* Surdegsbakande hummerknivshipsters byter till det nya trendpartiet C.

* En och annan islamist har lämnat efter att de så smått börjat granskas av media och de tar då sina islamistväljare med sig.

* Rånluvevänstern hoppar upp och ner av ilska över fotbojeutspelet och röstar på V eller Fi istället.
    Du tror inte att din analys bottnar i din egen politiska hemvist.

Jag tror att det är förtoendet för MP som miljöparti som blir helt avgörande för hur det kommer att gå för dem. I senste Novus där det visar sig att väljarna har störst förtroende för S i sex av 10 frågor finns det en fråga där man har störst förtroende för MP av alla partier - och det är miljöpolitiken. Vad gäller invandring/integration så har två procent störst förtroende för MP.

Det borde du och även MP inse, kan jag tycka.

Liksom jag kan tycka att väljarna är lite väll snälla mot MP när deras förtroende för MP som bästa miljöparti ökar - med tanke på hur partiet schabblat med miljöpolitiken som regeringsparti.

För övrigt är det intrssant att se hur förtroendet för partiena ser ut om man rangordnar den efer placering i respektive fråga och sedan summerar.

S har platssiffrorna:  1, 1, 2, 2, 1, 1, 2, 3, 1, 1   = 15

Sedan kommer i fallande ordning

M:   3, 3, 4, 1, 5, 2, 1, 4, 2, 2  = 27

V:    2, 4, 5, 6, 2, 4, 5, 4, 3, 3  = 36

SD: 4, 5, 1, 3, 3, 4, 4, 6, 3, 5 = 38

C:   5, 5, 4, 5, 6, 3, 3, 2, 6, 3 = 42

L:    5, 2, 6, 4, 7, 6, 6, 7, 5, 6 = 54

MP: 8, 7, 7, 7, 8, 7, 7, 1, 8, 7 = 67

KD: 7, 8, 7, 7, 4, 7, 7, 8, 6, 7 = 68

Ser man till S så intar partiet en särställning i fråga om brett förtroende

M har ju klart större förtroende än C, men har ju en partiledare som inte inger förtroende

MP däremot är hopplöst efter i alla andra frågor än just miljöpolitiken.
  • FDFMGA
    Kung Markatta skrev 2017-04-16 00:04:58 följande:
    Det verkar vara lite si och så med väljarnas förtroende:

Tja, trist för MP.

Men vackert att S lyfter och att alternativen till en S-regering ser allt mindre möjliga utSolig
Svar på tråden Varför hatar folk MP?