• Camilla83

Novemberbarn 2014

Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)

• Svar på tråden Novemberbarn 2014
  • EmiliaGK
    EmmaEngström skrev 2014-05-19 16:34:29 följande:

Oh vilken fin mage.. Sådär ser ungefär jag också ut o folk tror jag har tvillingar i min :P

EmmaEngström
    Haha ja jag får oxå frågan hur många det är där inne egentligen ???? Men det är mysigt med kulan ;)
  • EmmaEngström
    EmiliaGK skrev 2014-05-19 20:33:33 följande:
    Haha ja jag får oxå frågan hur många det är där inne egentligen ???? Men det är mysigt med kulan ;)

Visst är det mysigt :)

Då är jag inte ensam iaf om att få frågan..
    Ska bli intressant o se på ul om 3½ vecka hur många där är :P

EmmaEngström
  • EmiliaGK
    EmmaEngström skrev 2014-05-20 11:18:45 följande:

Visst är det mysigt :)

Då är jag inte ensam iaf om att få frågan..
    Ska bli intressant o se på ul om 3½ vecka hur många där är :P

EmmaEngström
    Ja Supermysigt :)

Aha vad spännande! Jag gjorde kub för 2v sen så jag vet att det bara är en liten där inne :)

Då får vi se om du kanske har fler ;)
  • Lmillan

Var på kub här om veckan och blev framflyttad 6 dagar:) så har bf 20 november istället för 14:e :) de va grymt att få se den lilla på ultraljud, å allting såg väldigt bra ut. Vi fick siffrorna 1på20000 :) nu längtar maan som tusan till vi får se den igen å de blir precis efter midsommar:)

Jag ändrar mig i listan här nere.

Mjölkchoklad, BF 2 November, Skåne

Eljesa, BF 3 November, Växjö

Visa, 35 år, BF 9 november, Värmland

Rosalack, BF 11 November, Strängnäs

Annabanana, BF 11 November, Stockholm

Betty BF 12 November , Tollarp SKåne

EmmaEngström, 24år BF 12 November, Ystad Skåne

Kaye, BF 13 november, Bohuslän

Rosarosen, BF 13 November, Stockholm

Petite87, BF 15 November, Luleå

Carolinals, BF 16 November ca, Stockholm

kristin10, BF 17 November, Finland

Nadde, BF 18 November, Skövde

Thea O Tvåan BF 18 November Skåne

Kittten 22 år, BF 18 November, Haninge, Stockholm

Lmillan 26år, BF 20 november, Stockholm

Eemmacf, 20 år, BF 20 november, Östersund

Elan90, BF 21 November, Umeå

EmiliaGK, BF 21 november, Alvesta (Småland)

Frökenfräken82, BF 22 November, Växjö

Finder, 24 år, BF 23 November, Skellefteå

Vela12 33 år, BF 23 November, Norrköping

EnglaAlvaTredje, BF 24 November, Ludvika (Dalarna)

Tina80, 33 år, BF 27 November, Smedjebacken

Mimmzan, BF 27 november, Avesta, dalarna

samantha80, BF 28 November, Axelvold, Skåne

• clu81

Hej Hoppar gärna in här, kan man bara göra det sådär? 32 år och väntar 1:a barnet i mitten av november. Skall på ultraljud 18 juni och får veta mer exakt då, själv tror jag en vecka senare. Så enligt mig vecka 14 fom måndags Bor i Tromsø i nordnorge med man och styvbarn på 6 år, bott mes utomlands i mitt liv så jag är van vid att vara borta från familj men känner av nu att jag saknar att ha dem nära mig. Speciellt efter att min storasyster fick barn. Har känt mig mest svullen hittils och blir förundrad varje dag över hur magen är 4 gångerr större än på morran. Tycks mig se en mer "konstant" kula nu de senaste dagarna. Har haft ätstörningar i många år så jag har lite problem att hantera att kroppen ändrar sig, speciellt nu när man känner sig mest svullen. Men hoppas och tror att det ger sig desto mer bebiskulan utvecklar sig. Tycker om att höra och se andra i ca samma veckor, jättenyfiken hur magen ser ut och hur ni upplever detta. Tack för mig Carina

• clu81
    EmiliaGK skrev 2014-05-16 22:24:54 följande:
    V.14 och magen växer så det knakar! :)

Jättefin mage! Är det på kväallen eller morran?
  • clu81

Magen "mitt på dagen" idag - först idag börjar det kännas på riktigt. 13+3.

Väldiga problem med förstoppning, har nån nåt bra tips förutenom linfrön och litervis med vatten?

• ellvira

Superfin mage!!! Prova plommon eller broccoli mot trög mage, jag brukar koka broccolin med buljong och sedan mixa till en soppa lägg till en macka och en frukt så har du en bra lunch eller middag

clu81 skrev 2014-05-20 21:54:20 följande:
    Magen "mitt på dagen" idag - först idag börjar det kännas på riktigt. 13+3. Väldiga problem med förstoppning, har nån nåt bra tips förutenom linfrön och litervis med vatten?

• EmiliaGK
    clu81 skrev 2014-05-20 21:36:13 följande:

Jättefin mage! Är det på kväallen eller morran?
    Tack detsamma! :) Du har med en fin kula. :)

Denna bild är nog tagen på kvällen, men tycket jag ser ut sådär mest hela tiden nu. Mysigt tycker jag :) Välkommen hit förresten!
  • clu81
    ellvira skrev 2014-05-20 22:54:09 följande:
    Superfin mage!!! Prova plommon eller broccoli mot trög mage, jag brukar koka broccolin med buljong och sedan mixa till en soppa lägg till en macka och en frukt så har du en bra lunch eller middag

Tack Har tyvärr provat d för magen men tack för tipset! Jag har alltid haft problem med magen, typ konstant förstoppad så d blir ju inte bättre nu tyvärr. Skall till bm snart så kanske de kan skriva ut nåt som fungerar.
Svar på tråden Novemberbarn 2014