Novemberbarn 2014
Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)
Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)
Oh vilken fin mage.. Sådär ser ungefär jag också ut o folk tror jag har tvillingar i min :P
Visst är det mysigt :)
Då är jag inte ensam iaf om att få frågan..
Ska bli intressant o se på ul om 3½ vecka hur många där är :P
Visst är det mysigt :)
Då är jag inte ensam iaf om att få frågan..
Ska bli intressant o se på ul om 3½ vecka hur många där är :P
Var på kub här om veckan och blev framflyttad 6 dagar:) så har bf 20 november istället för 14:e :) de va grymt att få se den lilla på ultraljud, å allting såg väldigt bra ut. Vi fick siffrorna 1på20000 :) nu längtar maan som tusan till vi får se den igen å de blir precis efter midsommar:)
Jag ändrar mig i listan här nere.
Mjölkchoklad, BF 2 November, Skåne
Eljesa, BF 3 November, Växjö
Visa, 35 år, BF 9 november, Värmland
Rosalack, BF 11 November, Strängnäs
Annabanana, BF 11 November, Stockholm
Betty BF 12 November , Tollarp SKåne
EmmaEngström, 24år BF 12 November, Ystad Skåne
Kaye, BF 13 november, Bohuslän
Rosarosen, BF 13 November, Stockholm
Petite87, BF 15 November, Luleå
Carolinals, BF 16 November ca, Stockholm
kristin10, BF 17 November, Finland
Nadde, BF 18 November, Skövde
Thea O Tvåan BF 18 November Skåne
Kittten 22 år, BF 18 November, Haninge, Stockholm
Lmillan 26år, BF 20 november, Stockholm
Eemmacf, 20 år, BF 20 november, Östersund
Elan90, BF 21 November, Umeå
EmiliaGK, BF 21 november, Alvesta (Småland)
Frökenfräken82, BF 22 November, Växjö
Finder, 24 år, BF 23 November, Skellefteå
Vela12 33 år, BF 23 November, Norrköping
EnglaAlvaTredje, BF 24 November, Ludvika (Dalarna)
Tina80, 33 år, BF 27 November, Smedjebacken
Mimmzan, BF 27 november, Avesta, dalarna
samantha80, BF 28 November, Axelvold, Skåne
Hej
Hoppar gärna in här, kan man bara göra det sådär? 32 år och väntar 1:a barnet i mitten av november. Skall på ultraljud 18 juni och får veta mer exakt då, själv tror jag en vecka senare. Så enligt mig vecka 14 fom måndags
Bor i Tromsø i nordnorge med man och styvbarn på 6 år, bott mes utomlands i mitt liv så jag är van vid att vara borta från familj men känner av nu att jag saknar att ha dem nära mig. Speciellt efter att min storasyster fick barn. Har känt mig mest svullen hittils och blir förundrad varje dag över hur magen är 4 gångerr större än på morran. Tycks mig se en mer "konstant" kula nu de senaste dagarna. Har haft ätstörningar i många år så jag har lite problem att hantera att kroppen ändrar sig, speciellt nu när man känner sig mest svullen. Men hoppas och tror att det ger sig desto mer bebiskulan utvecklar sig. Tycker om att höra och se andra i ca samma veckor, jättenyfiken hur magen ser ut och hur ni upplever detta. Tack för mig
Carina
Magen "mitt på dagen" idag - först idag börjar det kännas på riktigt. 13+3.
Väldiga problem med förstoppning, har nån nåt bra tips förutenom linfrön och litervis med vatten?

Superfin mage!!! Prova plommon eller broccoli mot trög mage, jag brukar koka broccolin med buljong och sedan mixa till en soppa lägg till en macka och en frukt så har du en bra lunch eller middag