• nyitråden

Bebis november 2014

Hej, är vi fler som nyss plussat och har fått bf i november 2014? Jag fick plus igår och har egentligen känt av det i kroppen utan att riktigt koppla då jag också legat sjuk hela veckan. Men som det verkar är jag i vecka 3+6 idag. Är vi fler?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-06 09:01
    Bildtråden finns här:

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m72677679.html
  • Svar på tråden Bebis november 2014
  • Elmiina

Min graviditet nu är precis likadan som min förra -jag känner ingenting. Jo växtvärk men inget illamående eller så.

• Mammanicole

Här är en till som ha Bf i November!

idag är jag i vecka 4+3 och vi fick reda på det i helgen!

illamående kommer och gå, vissa dagar värre än andra, konstant hungrig.
    tempen går upp och ner, ibland jätte varm och ibland super kall!

växt värk i livmorden har jag också ( molvärk) inget märkvärdigt så.

Ont i brösten har jag så det bara smäller om det!

Nu håller vi tummarna att allt gå som det ska :)

• Mammanicole

jag skulle gärna vilja vara med i facebook gruppen :)

• Ljusgläntan

Jag blir illamående till och från men har klarat mig från att kräkas änsålänge. Hoppas man klarar sig. Så fort illamåendet kommer äter jag nåt litet så blir det lite bättre.

Frisk luft verkar bra med, mår bättre när jag är ute.

• Ewelyn82
    Sweeetie skrev 2014-03-12 11:55:29 följande:
    kolla din mail som du gav mig :)
    Ja den har jag i telefonen och ser hela tiden. Ska kolla skräpposten också för säkerhets skull
  • Ewelyn82
    Ewelyn82 skrev 2014-03-13 10:38:32 följande:
    Ja den har jag i telefonen och ser hela tiden. Ska kolla skräpposten också för säkerhets skull smile1.gif
    Kollade och hittar inte. Pröva maila igen ewelyn82@live.se :)
  • lenaerik86

Är det någon som bokat in privat vul? Isf vilken vecka ? Jag har inskrivning den 7 april och är då i v 8+1 och skulle hemskt gärna göra det innan det men många vill att man är i v 8+0 vid vul...

• Ewelyn82
    lenaerik86 skrev 2014-03-13 11:07:21 följande:

Är det någon som bokat in privat vul? Isf vilken vecka ? Jag har inskrivning den 7 april och är då i v 8+1 och skulle hemskt gärna göra det innan det men många vill att man är i v 8+0 vid vul...

Jag tror att det är bra att vänta tills dess. Finns inte så mycket att se just nu mer än fostersäcken. Jag är lika otålig jag. Vill se mitt lilla mirakel jag också men man får ge sig till tåls. Jag har min inskrivning 16/4 då v 9 ska få ett vul därefter. Har tidigare gjort ett vul i v 8 med tidigare barn å det enda man då ser är ngt som ser ut som en kidneyböna
Svar på tråden Bebis november 2014