• nyitråden

Bebis november 2014

Hej, är vi fler som nyss plussat och har fått bf i november 2014? Jag fick plus igår och har egentligen känt av det i kroppen utan att riktigt koppla då jag också legat sjuk hela veckan. Men som det verkar är jag i vecka 3+6 idag. Är vi fler?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-06 09:01
    Bildtråden finns här:

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m72677679.html
  • Svar på tråden Bebis november 2014
  • lenaerik86
    Ewelyn82 skrev 2014-03-13 11:18:33 följande:
    Jag tror att det är bra att vänta tills dess. Finns inte så mycket att se just nu mer än fostersäcken. Jag är lika otålig jag. Vill se mitt lilla mirakel jag också smile1.gif men man får ge sig till tåls. Jag har min inskrivning 16/4 då v 9 ska få ett vul därefter. Har tidigare gjort ett vul i v 8 med tidigare barn å det enda man då ser är ngt som ser ut som en kidneyböna smile5.gif
    Fick du vul genom mvc?
  • lenaerik86
    Elmiina skrev 2014-03-13 11:31:25 följande:

Jag va på vul i tisdags 6+0 och såg en pytte bebis med hjärtaktivitet :)

Åhhh grattis!
  • lenaerik86

Jag har sen igår fått dom kramp i livmodern och vaknade tom i natt av det. Släpper efter ett par sekunder men är väldigt obehagligt. Är det verkligen bara växtvärk?

• Sweeetie
    Mammanicole skrev 2014-03-13 09:34:59 följande:

jag skulle gärna vilja vara med i facebook gruppen :)

skicka pm till mig med mail adress så kan jag skicka en inbjudan :)
  • Ewelyn82
    lenaerik86 skrev 2014-03-13 11:59:08 följande:
    Fick du vul genom mvc?
    Ja jag fick det med mitt första barn för jag va då osäker på graviditetslängd. Då använde dom ett vul för att kolla hur långt gången jag var. Den här gången får jag det för att jag är GBP opererad och dom räknar mig som en riskgraviditet. Men jag får det inte förrns efter inskrivningen.
  • Zircon

Hej jag hoppar in här med en fråga :) vart vänder bi er för att få göra tidiga vul ?

Svar på tråden Bebis november 2014