• MammaIna88

ni som har bf augusti och september 2014 se hit!

Tänkte att vi som är gravida och har bf i augusti och september kan samlas här då det vore kul att följas åt. Säg gärna ålder, vart ni bor samt om ni har flera barn. Jag börjar. Jag är 25 och väntar mitt 3:e barn. Mina två andra är födda 2007 och 2010. Jag bor i svanesund.

• Svar på tråden ni som har bf augusti och september 2014 se hit!
  • ebbozz

ja, det känns som jag har en medicinboll innanför skinnet... känner mig INTE redo för två månader till.

• ebbozz
    Mamacitaa skrev 2014-06-17 23:32:54 följande:
    Min.mage ser lite likadan ut, vet du vad för kön ni väntar ebbozz?:)

Noop! Första gången jag inte har kollat kön. Förväntar mig en pojk som de andra men det hade varit en extrabonus med en flicka =)

Vet du?
  • Mamacitaa
    ebbozz skrev 2014-06-18 01:50:33 följande:
    Noop! Första gången jag inte har kollat kön. Förväntar mig en pojk som de andra men det hade varit en extrabonus med en flicka =)

Vet du?

Åh spännande :)

Ska på tul efter lunch idag och då tänkte vi fråga om hon /han kan visa könet på bebis. Sist ville inte bm.kolla utan gissade bara.

Så jag återkommer ;)
    7 Maj/ 8 okt
  • roja22

Nu börjar det närma sig. Hur förbereder ni er? Har ni några bra tips? Speciellt tips om avslappning och hur man ska kunna hantera smärtan

• ebbozz

Jag är en mes! Det säger jag när jag kommer in. Epidural och lustgas har funkat bra på de två innan, hoppas att det går lika bra denna gången. Min största skräck är att det skulle gå för fort för att jag ska hinna få epiduralen, men det löser sig nog oavsett.

Vid min första förlossning var min tanke att inte ha för mycket förhoppningar, då är det bara fler saker som kan gå emot det man tänkt sig

Svar på tråden ni som har bf augusti och september 2014 se hit!