• MammaIna88

ni som har bf augusti och september 2014 se hit!

Tänkte att vi som är gravida och har bf i augusti och september kan samlas här då det vore kul att följas åt. Säg gärna ålder, vart ni bor samt om ni har flera barn. Jag börjar. Jag är 25 och väntar mitt 3:e barn. Mina två andra är födda 2007 och 2010. Jag bor i svanesund.

• Svar på tråden ni som har bf augusti och september 2014 se hit!
  • Mamacitaa
    Evelinawahlstrom skrev 2014-07-08 08:59:20 följande:

Gud va kul! Adopterad?

Det är jag, från bogota. Väcker många tankar nu när jag själv väntar barn.

Går in i vecka 37 idag nu är det inte långt kvar. Längtar!

Aa adopterad från Cali :) hur gammal är du?

Tankar om din biologiska familj?

Åh härligt med vecka 37. Jag går in i vecka 35 på fredag. Här mkt Sd/förvärkar så hoppas denna lilla vill ut lite innan bf. Vill verkligen inte gå över tiden.
    7 Maj/ 8 okt
  • Evelinawahlstrom

Va kul! Jag är 20,

Ja nu när jag själv väntar barn och förstår känslan och hur starkt det är så kommer det mycket tankar och funderingar över mina rötter och varför.

Aa samma här, har mycket sammandragningar nu och förvärkar. Hon får gärna komma ut nu för min del :)

• Mamacitaa

Ja det får man ju :) fast jag tänkte mer när jag väntade första än vad jag gjorde med andra barnet. Tänkte mer hur man kan lämna bort sin ögonsten men sen är.det andra förhållande där nere.

Ja nu är du verklige nära. Vart.bor du?

7 Maj/ 8 okt
  • replica

Hur har ni alla det i värmen?

Själv tycker jag det är jättejobbigt, händerna och fötterna är supersvullna och jag ligger mest i soffan med fläkten på full fräs bredvid - vilket börjar bli otroligt tråkigt! Är bara inne på första semesterveckan och börjar redan bli uttråkad!

Lillfisen är mycket mer aktiv nu i alla fall, lyckats filma hans bravader två gånger nu Solig

I v.29+5 idag! Bara 71 dagar kvar till BF! Solig

"Practise makes perfect"
  • ebbozz

Jag har 35 dagar till bf. 
    värmen är INTE kul! Skulle helst vilja vara inomhus mest hela tiden men så har man två pojkar på 4 och 6år som behöver aktiveras. Har köpt hem en bassäng och lite vattenleksaker samt en plaskbalja till mina fötter. jag märker efter denna veckan att jag börjat svullna litegrann men inte alls som vid de andra två graviditeterna där jag har samma bf som nu.
    tog av mig ringen först i förrgår =D

• BjörkW

Har 70 dagar kvar till BF ;) Värmen är vädigt jobbig har jag märkt nu dom senaste dagarna. Jag ligger ju mest bara hemma med fogarna, men värmen gör sig till känna ändå. Matlusten är helt borta och tror det beror på värmen mest. Tycker jag har blivit jättestor och tung, men har inte gått upp mer än 3 kg i vikt och sen är jag inte svullen eller något. Men känner mig såååååå tung! Och det är väl med värmen som bidrar med..
    Kämpa på, hoppas på att det bara är 2 månader kvar ;)

• Mamacitaa
    Evelinawahlstrom skrev 2014-07-09 23:43:36 följande:

Aa riktigt nära väntar på att det ska hända nått nu varje dag! Jag bor i Gävle, dudå?

Jag bor i sthlm :)

Jag har 42 dagar till bf ..så det närmar sig med stor steg.
    7 Maj/ 8 okt
  • Evelinawahlstrom

25 dagar kvar här och jag trivs inte för fem öre som gravid just nu. Vill bara trycka ut bebisen nu och mysa det är så varmt och kramper och förvärkar och fötterna är som fotbollar, och har inte bajsat på 4 dagar. Gnäll gnäll ..

• replica
    ebbozz: Jag har inga barn att aktivera än och våra hundar är lika utslagna av värmen som jag är, vilket är skönt. En eloge till dig som orkar aktivera dina barn trots graviditet och medelhavsvärme! {#emotions_dlg.flower}

BjörkW: Oj! Jag ligger på +10kg redan.. Min mor gick upp 27kg med mig så jag räknar med något ditåt jag också Tyst

Evelin­awahls­trom: Tycker vi har rätt att gnälla lite allihopa! Att vara gravid är ingen sjukdom nej, men det är ingen dans på rosor heller - speciellt inte i den här värmen!
    Men du är snart i mål, bara att kämpa på! Heja hej! {#emotions_dlg.flower}
    "Practise makes perfect"
Svar på tråden ni som har bf augusti och september 2014 se hit!