• Anonym (mamma)

11 år och string?

Hej, jag vet inte ens om detta är rätt kategori men ändå... jag har ett problem tror jag... Eller en fråga iallafall.. Min dotter är 11 år och har tjatat på mig väldigt länge nu att hon vill ha ett par stringtrosor, så för ett tag sen köpte jag de och nu är de det enda dom använder.. Hon får typ panik när de inte finns några rena till henne. Jag vet inte varför hon ville ha de men de kan bero på att jag bara använder string så hon kan ha  fått de från mig, så jag undrar om ni tycker de var fel att jag köpte ett par till henne för nu vill hon inte använda något annat.. 

• Svar på tråden 11 år och string?
  • Anonym (Mamma 2)

Jag tycker det är förtidigt, det leder ju dessutom oftare till problem med svampinfektioner mm. Klart att det inte är hela världen, men jag tycker inte man behöver lära sig vara sexig redan som 11-åring

• kakmonstret123
    Anonym (Mamma 2) skrev 2014-04-24 19:52:31 följande:
    Jag tycker det är förtidigt, det leder ju dessutom oftare till problem med svampinfektioner mm. Klart att det inte är hela världen, men jag tycker inte man behöver lära sig vara sexig redan som 11-åring
    Du tycker alltså att man som 11-årig flicka kan vara sexig?
  • Anonym (tragiskt)

Men åh vad tragiskt. När jag var 11 år lekte jag med lego. Stackars flicka

• Anonym (Ufy)
    kakmonstret123 skrev 2014-04-24 19:57:48 följande:

Du på en semester såg jag ett ryskt par som hade en ca fem, sex årigt barn. Det barnet ojade sig och gjorde sexiga poser med munnen, kroppen och häcken på stranden, det var så vidrigt att se. Jag förmodar att det var något mamman lärt barnet. Det var i alla fall sjukt att se. Alltså menar att den ryska översminkade i minimala bikinisar mamman var konstig som ens fick för sig tanken att lära ut.
  • Anonym (Ufy)
    Anonym (Ufy) skrev 2014-04-24 20:27:08 följande:
    Du på en semester såg jag ett ryskt par som hade en ca fem, sex årigt barn. Det barnet ojade sig och gjorde sexiga poser med munnen, kroppen och häcken på stranden, det var så vidrigt att se. Jag förmodar att det var något mamman lärt barnet. Det var i alla fall sjukt att se. Alltså menar att den ryska översminkade i minimala bikinisar mamman var konstig som ens fick för sig tanken att lära ut.

...fast "lära ut" hmm kommer ej på något bättre ordval. Tänker mer att de flesta mammor vill att barnen ska lea och bygga sandslott istället för att göra olustiga porr poser.
  • Tristan69
    Anonym (tragiskt) skrev 2014-04-24 20:25:20 följande:

Men åh vad tragiskt. När jag var 11 år lekte jag med lego. Stackars flicka

När jag var 11 lekte jag med både lego och flickor. : P
  • dinchey

Tagga ner! Jag är tretton år (fyllde i feb) och använder string. Och nej jag ligger inte runt pga av mina trosor. Jag vart galen på vanliga trosor som ändå åkte halvt in mellan skinkorna så det vart skönast att dem satt still där. Så jag tror inte att 11 åringen börjat sälja sig nu för att hon har bekväma trosor.

• Anonym (tragiskt)
    dinchey skrev 2014-04-24 21:28:10 följande:
    Tagga ner! Jag är tretton år (fyllde i feb) och använder string. Och nej jag ligger inte runt pga av mina trosor. Jag vart galen på vanliga trosor som ändå åkte halvt in mellan skinkorna så det vart skönast att dem satt still där. Så jag tror inte att 11 åringen börjat sälja sig nu för att hon har bekväma trosor.
    Använder man hipsters eller boxer åker de inte halvt in mellan skinkorna.
  • fluu

Varför inte läsa precis samma tråd i precis samma ämne?

Men nej, det hade jag inte tillåtit.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Mamma 2)
    kakmonstret123 skrev 2014-04-24 19:57:48 följande:
    Absolut inte, men jag är övertygad att det finns en massa andra som tycker 11-åringar är sexiga (läs pedofiler). Sen tycker jag inte att en 11-årig flicka BEHÖVER LÄRA sig att se sexig ut, det kommer hon få tryckt på sig resten av livet ändå. Så skona henne så länge det går liksom
Svar på tråden 11 år och string?