• Snultan

Träffar

Här bestämmer vi, och lägger ut, mer specifika detaljer om de träffar som vi har.
    Matheus 131002!
  • Svar på tråden Träffar
  • Snultan

Vi kan ju träffas tidigt.. vette tusan hur vi skall få till det så att ALLA kan SAMMA dag hehe :)

Matheus 131002!
  • AnnanS

Sjukt svårt att få till det!!

Jag vet inte hur mycket aktiviteter ni har, men vi kan väl se över hur vi har det med fasta aktiviteter. Ex ÖF, bad mm. Vi kan ju boka en dag i veckan eller varannan vecka som vi ses på, så kan man planera lättare? Vad sägs?

Jag reserverar mig helst mot torsdagar, annars har vi inga andra dagar med fast aktivitet. Hur ser det ut för er?

• lillaankan

Tristan är på dagis tis, ons och tors 9-14. Kan bara följa med till lek och buslandet när han är på dagis. Andra saker kan jag följa med på även om jag har tristan hemma. Om några veckor blir det någon dag som tristan har fotboll men annars så är jag oftast ledig.

• Snultan

jag har inga fasta aktiviteter utan de e bara saker som dyker upp ibland. så generellt sätt kan jag alla dagar. men låter bra att ha en dag en bestämd dag.

onsdagar tycker jag e en bra dag men vad tycker ni andra?

Matheus 131002!
  • Thegiirl

Onsdagar funkar för mig också men Rikard jobbar alltid dubbel pass och då är hgan bara hemma 3 1/2 timma på hela de dygnet så är helst hemma senast fyra tiden men hela dagen innan des

• Snultan

Ah men det kan ju funka om man ser till att träffas typ mellan 10,11-13,14 på onsdagar då :)

Matheus 131002!
  • Snultan

21a maj är en onsdag. Kan ni då?

Egentligen är min mamma här då, men jag vill gärna hinna med en träff med er innan jag åker upp till Sthlm och är borta i en månad, och sen så har ju säkert alla saker att göra under sommaren.. så vi måste få till en träff nu i maj tycker jag :)

Matheus 131002!
Svar på tråden Träffar