IVF 2014
Hej alla .
jag och min man ska nu få IVF pga min man har för lite spermier. Söker nu någon eller några som oxå ska genom gå ivf nu sommar höst! Vi själva ska få på salgrenska i Göteborg.
Hej alla .
jag och min man ska nu få IVF pga min man har för lite spermier. Söker nu någon eller några som oxå ska genom gå ivf nu sommar höst! Vi själva ska få på salgrenska i Göteborg.
Nu får ni hålla tummarna för mig, imorgon är det dags för de första ultraljudet (injektionsdag 6).. Hoppas att det inte dyker upp några cystor, så jag inte behöver avbryta behandlingen igen.
Hej hej
Hoppas det är ok om jag hoppar på denna tråd. Jag och min man genomgår IVF på Sahlgrenska efter 2 års väntan. Kan behöva prata av mig med några som faktiskt förstår vad som händer med ens kropp, även fast jag har en otroligt stöttande och närvarande man i denna process.
Hej hej
Hoppas det är ok om jag hoppar på denna tråd. Jag och min man genomgår IVF på Sahlgrenska efter 2 års väntan. Kan behöva prata av mig med några som faktiskt förstår vad som händer med ens kropp, även fast jag har en otroligt stöttande och närvarande man i denna process.
Jag har inte varit i Uppsala än. Dit åker man bara för själva äggplockningen och tillbakasättningen av ägg. Vi tänkte försöka se till att åka till Uppsala kvällen innan, boka hotell och kolla till var allt ligger inför äggplocket, så det är jag själv lite nervös över ;)
Hurra! Äntligen bra besked! Vätskan bakom livmodern har minskat så läkaren säger att nu är faran över. Han vill dock att jag knaprar skitmedicinen fram till gravtest 24/10. I frysen finns nu 4st 2-dagars, 5st 5-dagars och 1st 6-dagars! Känns toppen :)