IVF 2014
Hej alla .
jag och min man ska nu få IVF pga min man har för lite spermier. Söker nu någon eller några som oxå ska genom gå ivf nu sommar höst! Vi själva ska få på salgrenska i Göteborg.
Hej alla .
jag och min man ska nu få IVF pga min man har för lite spermier. Söker nu någon eller några som oxå ska genom gå ivf nu sommar höst! Vi själva ska få på salgrenska i Göteborg.
Påväg till Huddinge för provtagning. De kallade in mig snabbt när jag berättade hur dåligt jag mår. Tacksam för all deras hjälp hela tiden!
Hej tjejer...
Nu kanske man kan ha lite tur efter alla motgångar.. Avbröt min behandling för 2,5 veckor sedan pga det hade bildats cystor. Skulle då invänta en liten blödning och sedan vänta till min mens skulle komma (skulle dröja 6 veckor ungefär).. Den lilla blödningen kom och försvann efter ett par dagar, sen efter tre dagar kom det en riklig blödning.. Blev väldigt fundersam o ringde till kliniken, dem ville att jag skulle komma in på ultraljud för o kolla.. Det visade sig att cystorna blivit mycket mindre och jag hade en tunn slemhinna.. Det var visade sig att det var mensen som hade kommit så nu har jag börjat med mina injektioner igen!! Hoppas innerligt att detta går vägen nu..
Hej,
Hoppar in här om det är ok?
Tror att jag känner igen vissa av er från en annan tråd.
Vi gör vårt första IVF just nu och igår 9/10 hade vi ET på en tvådagars. Hade bara fått ut 4 ägg så vi var oroliga att ingen skulle ta sig men 3 blev befruktade varav 2 fortsatte dela sig. En är i mig och den andra hoppas vi kommer kunna gå att frysa.
Min killes spermier verkar vara i toppform medan jag dras med kort menstruationscykel, lite endometrios och lite allmänna hormonrubbningar i sköldkörteln. Det är alltså jag som är boven i dramat men jag hoppas så att IVF kan vara lösningen för oss. Vi har försökt sedan hösten 2012.
Linda8110, berätta hur det har gått idag och vad de har sagt hos läkaren. Håller tummarna för att allt gått bra!
Veralcon - välkommen och grattis! hoppas det lilla pyret stannar kvar och boar in sig :)