IVF 2014
Hej alla .
jag och min man ska nu få IVF pga min man har för lite spermier. Söker nu någon eller några som oxå ska genom gå ivf nu sommar höst! Vi själva ska få på salgrenska i Göteborg.
Hej alla .
jag och min man ska nu få IVF pga min man har för lite spermier. Söker nu någon eller några som oxå ska genom gå ivf nu sommar höst! Vi själva ska få på salgrenska i Göteborg.
Hej! Jag ska göra äggplock i morgon. Lite nervöst!
Hej! Jag ska göra äggplock i morgon. Lite nervöst!
Hej:)
Nu är äggplocket avklarat, jag var helt säker på att de inte skulle bli mer än 3 ägg med tanke på att de bara var tre stycken normal stora blåsor senast på ultraljudet...
Men de blev visst 6 st ägg, så är väldigt positivt överraskad att de blev det dubbla antalet=)
Nu är de ju bara till o vänta o se vad dem säger imorgon när dem ringer=))))
Vad kul! Har ni fått reda på om hur många som blev befruktade? Har ni satt tillbaka något ägg än?
De fick ut fem ägg. Känns som de tyckte att det var lite i minsta laget, men jag fortsätter att hoppas att befruktningen lyckas och det blir återinföring på fredag...
Hur går det för dig?
Hur gick det på äggplocket idag?

Oj. Nu kommer det att bli långt. Allt startade när jag var nitton år. Åt neovletta 28 blev gravid ändå. Skrapning v10. Valde abort självmant. Började med neovletta igen.hade humörsvängningar så jag bytte till cerazette för 4år sedan. Slutade i januari i år 19 januari får jag mensen. 10 mars kom nästa mens. Den 26 mars åkte jag in till sjukhuset pga magsmärtor och det visade sig vara ägglossning. Den 19 april kom mensen igen. Sen blev det stopp ända till den 23 september. Nu har det inte hänt nå mer. De sa när jag var upp på vul i juli att jag har tendens till pco. Skulle mensen vara borta i 6 månader skulle jag kontakta kvinnokliniken. Men den var ju bara borta i 5 månader. Tycker ni jag ska kontakta dom ändå? Kram
På ruvardsg 9 idag. Känner mig otålig och vill bara att veckan ska gå fort så jag kan testa. Inga symptom på varken mens eller graviditet... Svullna bröst jag jag haft sen jag började med Lutinus och trötta är ju alla så här års... Men jag fortsätter att hålla tummarna och tro att det satt sig!
På ruvardsg 9 idag. Känner mig otålig och vill bara att veckan ska gå fort så jag kan testa. Inga symptom på varken mens eller graviditet... Svullna bröst jag jag haft sen jag började med Lutinus och trötta är ju alla så här års... Men jag fortsätter att hålla tummarna och tro att det satt sig!