BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
=( inte glad just nu.
Hur ska jag tyda detta?
Har varit ute och sprungit och nu när jag gick på toan hade det kommit en liten blödning (vet ej om detta är början på mens) mår illa idag som jag gjorde första dagen då jag sist fick mens men min mens avslutades i fredags så kan ju inte få mens igen så tätt inpå??
Ska jag skriva in detta i womanlog som ny mens och räkna ÄL efter detta eller klassas detta inte som mens då det bara blir lite under en dag? Får se hur det går resten av dagen.
Så besviken. Samma symtom med illamåendet =(
Hej! Fick min mens idag. Borde ha bim runt 16/6. Har ett barn sedan innan och vi är på försök 6 tror jag.
Min mens kom idag så hoppar in här och hoppas på juni istället. 27 år, 2a försöket 1a barnet. Bim 18 juni...
Usch vad jobbigt det känns att börja om. När blir det ens tur? Vi kämpade 2,5 år med första och här kämpar vi igen. Vad har ni för strategi? Kör ni varannan dag, eller flera dagar i rad. Använder ni äl tester? Kram