• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • jessi84

Har BIM 11/6 och ska åka på semester mellan 5/6-15/6. Får se till att inte dricka någon alkohol när jag är borta ifall det skulle vara något. Får hoppas bara man får ÄL som det är uträknat att man ska ha sen inte få mens 11/6 då vi är på semester.

• eagle87

Fick blinkande smiley idag på äl test. Känns hoppfullt för förra månaden så fick jag tom cirkel Osen fast ansikte efter 3 dagar. Så de betyder att östrogen är högre denna månad.

• snö 81

Jag har bestämt mig för att börja med äl-testerna i eftermiddag så nu sitter jag på jobbet och håller på att kissa ner mig, men det är 1½ timme kvar till jag ska ta testet. Blir en lååång timme, haha
    Är bara på dag 8, men eftersom min äl kan variera mellan dag 11-14 så börjar jag i god tid tänkte jag. Kör på stickor denna månad, men har även någon enstaka cb enkel och även dubbel kvar som jag kanske testar med också.

• ramada

Kissekatten2014 skrev 2014-05-21 18:24:01 följande:
    Kan man bli annat än glad när man får ett sånt här resultat på kvällen smile1.gif
    Härligt!!
    Här tycker jag att det ser likadant ut, möjligen aaaaaningens bättre linje idag, kanske går att skönja en liten stegring, nu är det dag 12 och morgontemp ligger stadigt på 36,2 så jag hoppas på ett starkare streck imorgon och kanske fullt på fre-lör om man har tur

• Murrmys
    Kan man bli annat än glad när man får ett sånt här resultat på kvällen

då vet vi vad ni ska göra ikväll ;) hehe!
    ramada skrev 2014-05-21 18:50:48 följande:
    Härligt!!

Här tycker jag att det ser likadant ut, möjligen aaaaaningens bättre linje idag, kanske går att skönja en liten stegring, nu är det dag 12 och morgontemp ligger stadigt på 36,2 så jag hoppas på ett starkare streck imorgon och kanske fullt på fre-lör om man har tur

Tycker absolut att det ser tydligare ut, spännande!

Tycker inte det har varit lika mkt flytningar idag men svårt att säga...vi får se hur det gått för oss. Maken sa att han var trött idag så han tyckte jag fick köra själv ikväll! Haha, missar lite poängen då ;P
  • corran
    Kan man bli annat än glad när man får ett sånt här resultat på kvällen

Wohoo kör på! :)
  • sowe81

Kan man bli annat än glad när man får ett sånt här resultat på kvällen smile1.gifphpFctrOJ41670.jpg

Bara o hoppa på mannen nu o ett par dagar framåt
  • Kissekatten2014
    sowe81 skrev 2014-05-21 20:56:15 följande:
    Bara o hoppa på mannen nu o ett par dagar framåt

Ja det blir till och hoppa på mannen
  • Kissekatten2014
    ramada skrev 2014-05-21 18:50:48 följande:
    Härligt!! Här tycker jag att det ser likadant ut, möjligen aaaaaningens bättre linje idag, kanske går att skönja en liten stegring, nu är det dag 12 och morgontemp ligger stadigt på 36,2 så jag hoppas på ett starkare streck imorgon och kanske fullt på fre-lör om man har tur

Ser ut som om du har starkast idag kan det stämma. Det roliga var att imorse tog jag ett test också och fick inte alls lika starkt streck som jag fick nu på sena e.m..
Svar på tråden BIM Juni 2014