BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Har BIM 11/6 och ska åka på semester mellan 5/6-15/6. Får se till att inte dricka någon alkohol när jag är borta ifall det skulle vara något. Får hoppas bara man får ÄL som det är uträknat att man ska ha sen inte få mens 11/6 då vi är på semester.
Fick blinkande smiley idag på äl test. Känns hoppfullt för förra månaden så fick jag tom cirkel Osen fast ansikte efter 3 dagar. Så de betyder att östrogen är högre denna månad.
Jag har bestämt mig för att börja med äl-testerna i eftermiddag så nu sitter jag på jobbet och håller på att kissa ner mig, men det är 1½ timme kvar till jag ska ta testet. Blir en lååång timme, haha
Är bara på dag 8, men eftersom min äl kan variera mellan dag 11-14 så börjar jag i god tid tänkte jag. Kör på stickor denna månad, men har även någon enstaka cb enkel och även dubbel kvar som jag kanske testar med också.
Kan man bli annat än glad när man får ett sånt här resultat på kvällen

Kan man bli annat än glad när man får ett sånt här resultat på kvällen ![]()