• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • snö 81
    Eriksson85 skrev 2014-05-22 13:15:26 följande:
    Måste hoppa in här då mensen kom idag, hoppas verkligen detta är min sista BIM tråd för nu börjar det bli lite många.....
    Åh, ser att det är ditt 11:e försök. Jag hoppas verkligen att juni är din månad!!
  • Miini
    Eriksson85 skrev 2014-05-22 13:15:26 följande:
    Måste hoppa in här då mensen kom idag, hoppas verkligen detta är min sista BIM tråd för nu börjar det bli lite många.....
    Håller tummarna för att det tar sig den här omgången för er! =)
  • ramada

Åh va kul att det börjar dra ihop sig till en massa BIM's, håller tummarna för er allihop!

Mannen är så gullig, han tar vårt första försök på barnamakande efter "metoden" på största allvar, jodå han har stenkoll på varannan dag och hur gör vi när vi ska sova borta till helgen hos mor min om ÄL infaller och hur vi ska få till varje dag då, haha! Vi tycker båda att det är lika spännande och fascinerande tror jag det ska ju vara roligt att "göra" barn, pepp pepp!!

• Milie
    ramada skrev 2014-05-22 14:06:49 följande:
    Åh va kul att det börjar dra ihop sig till en massa BIM's, håller tummarna för er allihop!

Mannen är så gullig, han tar vårt första försök på barnamakande efter "metoden" på största allvar, jodå han har stenkoll på varannan dag och hur gör vi när vi ska sova borta till helgen hos mor min om ÄL infaller och hur vi ska få till varje dag då, haha! Vi tycker båda att det är lika spännande och fascinerande tror jag smile5.gif det ska ju vara roligt att "göra" barn, pepp pepp!!
    Vad skoj att han är pepp! Min har blivit riktigt involverad också och har stenkoll på att vi nu börjat med varannan dag. Jag tror att även fast han inte egentligen tycker planerat sex är det allra bästa så gillar han metoden eftersom han då kan känna att han också förstår vad som händer och vad som gäller. Annars är det ju så klart jag som kan mest eftersom jag för det första är fysiologi-intresserad plus det självklara, att det är jag som är tjejen. Nu med den här metoden så finns det tydliga regler så då kan han ha lika bra koll på vad som ska göras. Hehe.
  • joss82

Min sambo vet inte om att vi kört på en "metod" den här månaden. Och jag tänkte det inte heller, men märkte att vi i princip följde den till punkt och pricka och bestämde mig för att försöka fortsätta med det. Hoppas det ger resultat!

• Nini

Hej

Hoppar in här om det är ok, är helt ny här på familjeliv ???? har BIM den 18/6 tredje försöket första barnet. Är snart 31 år, slutade med cerazette sista februari och har fått min normala cykel på 28 dagar men har helskumma mensblödningar, jätte korta och ibland har det stannat av en dag för att sedan börja igen. Känns inte som kroppen kommit igång trots tydliga äl-flytningar. Huwa ursäkta vad långt inlägget blev ???? vill någon lägga till mig i listan?

Lycka till alla, hoppas juni blir våran månad

• Milie
    {#emotions_dlg.flower} BIM-lista {#emotions_dlg.flower}

27-29/5 viljan90, 21 år, försökt 6 mån, 
    28/5-2/6 sowe81, 32 år, 2a försöket efter mf, 2a barnet
    2-3/6 joss82, 31 år, 3:e försöket, 1:a barnet
    3/6 Murrmys, 1:a försöket, 2:a barnet
    4/6 Miini, 26 år, 1:a försöket, 2:a barnet
    6/6, corran, 20 år, 3e försöket, 2a barnet
    6/6 Kissekatten2014, 28 år, 5:e försöket, 1:a barnet
    6/6 Milie, 27 år, 2:a försöket, 1:a barnet
    7/6 ramada, 31 år, 2:a försöket, 1:a barnet
    8/6 Manelma, 28 år, 2:a försöket, 2:a barnet 
    8/6 Sarasessi 30 år, 6:e försöket, 2:a barnet
    8/6 madelen b, 28 år, 2:a barnet
    8/6 lindgrenmaria91, 1:a försöket, 2:a barnet
    8/6 Boots, 22 år, 1:a försöket, 2:a barnet
    9/6 eagle87, 26 år, 4:e försöket, 1:a barnet
    10/6 vikkan 3333, 34 år, 1:a försöktet, 3:e barnet
    10/6 snö81, 32 år, 5:e försöket totalt, 2:a efter mf. 2:a barnet
    10/6 Palmhjärtat, 25 år, 3:e försöket, 1:a barnet
    11/6 jessi84, 30 år, 1:a försöket, 1:a barnet
    12/6 eelin, 22 år, 1:a försöket, 1:a barnet
    13/6 Evening primrose, 
    14/6 Annemi, 32 år, 1:a försöket, 3:e barnet
    16/6 Fortuna, 1:a försöket, 2:a barnet
    16/6 Vädurtjejen, 6:e försöket, 2:a barnet
    18/6 nakoma, 27 år, 2:a försöket, 1:a barnet
    18/6 Nini, 31 år, 3:e försöket, 1:a barnet
    19/6 combat90, 3:e försöket, 1:a barnet
    19/6 Såg fågeln, 2:a försöket, 4:e barnet
    19/6 Becks5, 25 år, 2:a försöket, 1:a barnet
    19/6 Eriksson 85 28 år, 11:e försöket, 1:a barnet
  • ramada

Nini skrev 2014-05-22 16:38:46 följande:
    Hej
    Hoppar in här om det är ok, är helt ny här på familjeliv ???? har BIM den 18/6 tredje försöket första barnet. Är snart 31 år, slutade med cerazette sista februari och har fått min normala cykel på 28 dagar men har helskumma mensblödningar, jätte korta och ibland har det stannat av en dag för att sedan börja igen. Känns inte som kroppen kommit igång trots tydliga äl-flytningar. Huwa ursäkta vad långt inlägget blev ???? vill någon lägga till mig i listan?
    Lycka till alla, hoppas juni blir våran månad
    Hej hej! En till 31-åring som slutat med cerazette, jag slutade 9:e april, hade typ min första mens på 13 år för en 13 dagar sen, nu kollar jag med ÄL-stickor och tempar from mensens start.
    Tycker mig se att strecket på stickan blir starkare och tempen ligger stadigt på 36,2
    Spännande värre! (ettan är inte med här, råkade åka i sopan)

• Nini
    ramada skrev 2014-05-22 17:05:53 följande:
    Hej hej! En till 31-åring som slutat med cerazette, jag slutade 9:e april, hade typ min första mens på 13 år för en 13 dagar sen, nu kollar jag med ÄL-stickor och tempar from mensens start.

Tycker mig se att strecket på stickan blir starkare och tempen ligger stadigt på 36,2

Spännande värre! (ettan är inte med här, råkade åka i sopan)

Är det testlagrets äl-stickor? Funderar på att testa jo, visst är det spännande!!

Hur får man in smileys? Använder mobilen och det finns ju ikoner men fastän jag bockar i dem så får jag inte in de i texten?
  • ramada

Beställde mina på minipris-tester så det vette fåglarna vem som tillverkar dem
    Eftersom jag inte minns hur min cykel var för 13 år sedan exakt med ägglossning o.s.v. så tänkte jag att det kunde vara bra att tempa och kolla med stickor för att se om kroppen kommer igång som den ska efter pillerstoppet och intressant att lära sig lite mer om sig själv också

Jag skriver oftast bara ut smileysen i tecken så blir det en gubbe iaf

Svar på tråden BIM Juni 2014