BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Åh va kul att det börjar dra ihop sig till en massa BIM's, håller tummarna för er allihop!
Mannen är så gullig, han tar vårt första försök på barnamakande efter "metoden" på största allvar, jodå han har stenkoll på varannan dag och hur gör vi när vi ska sova borta till helgen hos mor min om ÄL infaller och hur vi ska få till varje dag då, haha! Vi tycker båda att det är lika spännande och fascinerande tror jag
det ska ju vara roligt att "göra" barn, pepp pepp!!
Min sambo vet inte om att vi kört på en "metod" den här månaden. Och jag tänkte det inte heller, men märkte att vi i princip följde den till punkt och pricka och bestämde mig för att försöka fortsätta med det. Hoppas det ger resultat!
Hej
Hoppar in här om det är ok, är helt ny här på familjeliv ???? har BIM den 18/6 tredje försöket första barnet. Är snart 31 år, slutade med cerazette sista februari och har fått min normala cykel på 28 dagar men har helskumma mensblödningar, jätte korta och ibland har det stannat av en dag för att sedan börja igen. Känns inte som kroppen kommit igång trots tydliga äl-flytningar. Huwa ursäkta vad långt inlägget blev ???? vill någon lägga till mig i listan?
Lycka till alla, hoppas juni blir våran månad
BIM-lista 
Beställde mina på minipris-tester så det vette fåglarna vem som tillverkar dem
Eftersom jag inte minns hur min cykel var för 13 år sedan exakt med ägglossning o.s.v. så tänkte jag att det kunde vara bra att tempa och kolla med stickor för att se om kroppen kommer igång som den ska efter pillerstoppet och intressant att lära sig lite mer om sig själv också
Jag skriver oftast bara ut smileysen i tecken så blir det en gubbe iaf