BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Trode jag skulle slippa vara med här... Men missfall igen nu
Någon får gärna lägga till mig i listan
18/6 MagicQueen, 38 år, 6.e försöket, 3.e barnet
OM kroppen kommer igång ordentligt med äl direkt, men det hoppas jag. Tidigt mf igen. Plussade på dag 22 i cykeln och mf på dag 30.
Hejsan!
Fick tyvärr missfall då jag blev gravid i april och har precis slutat blöda så vet inte alls när BIM kan tänkas vara men ville ändå vara med och diskutera allt mellan himmel och jord tills dess att kroppen min kommer igång igen om jag får
Om jag skall gå efter min "vanliga" cykel så är BIM den 17 juni men eftersom jag igår tog ett gravtest som fortfarande var positivt, om än mycket svagare än dagarna innan jag fick missfallet, så räknar jag med att det tar ett litet tag innan jag kan tänkas få ÄL igen.
Funderar på att köpa hem ÄL-stickor från testlagret men jag vet inte om jag orkar hålla på med dem, kanske skall köpa hem några cb digitala ÄL-test istället (de rosa) och testa när jag tycker mig känna att ÄL är på g?
Jag testade med ÄL-stickor som en galning när vi försökte få till vår dotter då min cykel var jätteoregelbunden så testade jag inte så hade jag ingen aning om när ÄL skulle komma. Men innan jag fick missfallet nu så var min cykel väldigt regelbunden så jag håller alla tummar och tår för att den skall gå tillbaka till det så att jag slipper testa utan bara känna efter lite extra när det börjar närma sig.