BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Tycker att väntan på äl är extra seg denna månad. Mensen är slut sen flera dagar, men jag är ändå bara på cykeldag 7 idag. Beräknad äl är om exakt en vecka, men jag känner mig helt hopplös om att det skulle ta sig denna gång. Vet inte varför jag dippat så, jag vet ju att jag kan bli gravid...
Skulle kännas så jobbigt om vi inte lyckats denna månad då vi anstränger så extra mycket. Igår skulle vi ha sex enligt metoden vi kör denna månad men hade bråkat. Vi löste det först kl 3 på natten o efter de hade vi sex inte för att vi hade ork utan bara för man skulle. Idag är båda trötta på jobbet :(
Någon här som har RFSU-stickor? Om jag får fullt utslag innebär väl det att jag har ägglossning inom det närmaste dygnet? Tycker det verkar vara lite olika besked kring det där... Ska ta ett test i eftermiddag också men är rätt säker på att det kommer ha sjunkit nu.