• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Furtuna

Min bim ändrades till 23 juni enligt min app och någon kan ändra.. Sista mensen nu iaf.. Beställde ägglossningstest och graviditetstest igår så nu håller vi tummarna..

• Nathalie8906

Hoppar in här med spänning.

Hade ÄL i veckan. Vet dock inte exakt dag. Tog ÄL test i söndags kväll som blev fel och fick inget utslag. Provade på måndag morgon och visade max fertilitet..

så har BIM om 10 dagar.. men vill testa på min födelsedag 1a Juni och se om det blir den bästa födelsedagen hitintills.

????????

Men tror inte det blir något då det är första försöket och vi satsa inte direkt.

• Kissekatten2014
    Nathalie8906 skrev 2014-05-24 15:04:59 följande:
    Hoppar in här med spänning. Hade ÄL i veckan. Vet dock inte exakt dag. Tog ÄL test i söndags kväll som blev fel och fick inget utslag. Provade på måndag morgon och visade max fertilitet.. så har BIM om 10 dagar.. men vill testa på min födelsedag 1a Juni och se om det blir den bästa födelsedagen hitintills. ???????? Men tror inte det blir något då det är första försöket och vi satsa inte direkt.

Men när du får Max fertilitet så har man ÄL inom 12-36h
  • Nathalie8906
    Kissekatten2014 skrev 2014-05-24 15:36:04 följande:
    Men när du får Max fertilitet så har man ÄL inom 12-36h

Aha. Ja då får vi se om något händer.. hade sex i lördes, tisdes och onsdes... :)
  • NILE90

Hoppar in här jag med. Har ÄL idag, använt stickor som visat max fertilitet idag. :) har haft sex sön, mån, ons, fre, idag och så kör vi förmodligen i morgon och eventuellt mån (kanske tisdag istället). BIM 7/6, men kommer inte testa förrän 9/6 eftersom jag har min syster på långväga besök och vet om att jag inte kommer kunna hålla mig för att berätta om hon är här då. :)

• Mollemolle81

Hej på er! Ansluter till gruppen...blev gravid förra månaden men tyvärr slutade det i ett tidigt mf...så nu väntar jag att få blöda klart( blöder som en vanlig mens) och hoppas att jag får äl i juni....tror nog jag kan få det eftersom jag fick mf bara några dgr efter plusset....hade jag inte testat att med test så hade jag aldrig fattat att jag var gravid...utan mensen kom ju på den dag som den skulle kommit, ngn dag sent men inget konstigt alls... Nu är det nya tag som gäller! Nu kör vi tjejer!

• Mollemolle81

Om ngn vill så kan ni sätta in mig på Bim 25/6... Inte hundra på att det blir exakt då men kör på det nu...får se sen efter äl vad det blir för datum! Nu blir det att tempa, analysera å ha massa mys så fort blödningen är väck!

• eagle87
    Kissekatten2014 skrev 2014-05-24 09:19:18 följande:

Äl slut för denna gången, nu är det bara en evighet till bim nu.,

Körde du enligt schema, 3 dagar paus Osen 1 dag?
  • Mollemolle81
    Furtuna skrev 2014-05-24 13:02:19 följande:
    Min bim ändrades till 23 juni enligt min app och någon kan ändra.. Sista mensen nu iaf.. Beställde ägglossningstest och graviditetstest igår så nu håller vi tummarna..

VArt beställde du?!
Svar på tråden BIM Juni 2014