• Anonym (Kille27)

Snoddar runt byxbenen

Hej, jag är en kille som undrar om ni tycker att det är okej att använda sig utav snoddar runt jeansbenen?
    Jag är nämligen 27 år och vill gärna veta vad folk tycker angående dessa.
    Skulle det se okej ut tror ni att ha snoddar runt ett par jeans och vara barfota till det? "på sommaren såklart".

• Svar på tråden Snoddar runt byxbenen
  • Olympia

Måste ärligt säga att detta är en fråga som jag aldrig tänkt på.
    Finns det någon praktisk nytta, är det en modefluga eller ett politiskt ställningstagande?

• Roxanan

Det låter förfärligt fult faktiskt.

Göteborgare i hjärtat
  • Anonym (Kille27)
    Olympia skrev 2014-05-08 18:06:54 följande:
    Måste ärligt säga att detta är en fråga som jag aldrig tänkt på.
    Finns det någon praktisk nytta, är det en modefluga eller ett politiskt ställningstagande?
    Nej ingen praktisk nytta direkt. Men det ser rätt soft ut enligt mig. Vill därför veta vad andra tycker :)
  • Anonym (Kille27)
    Roxanan skrev 2014-05-08 18:08:59 följande:
    Det låter förfärligt fult faktiskt.
    Jaså?
    Är det just snoddarna du syftar på?
  • Påven Johanna

27 år? En fjortonåring kan man förlåta för en period som Täbbs, men du är väl i äldsta laget för den sortens "mode-statement". 

• Anonym (.)

Det är jättefult och något som fjortisar höll på med för 10 år sedan. Men vad spelar det för roll vad andra tycker? Om du gillar det själv är det väl allt som räknas.

• Pissenisse

Jag gjorde så när jag var barn och byxorna var för långa. Mamma ville inte lägga upp dem eftersom jag ändå skulle växa..
    På sommaren kan man komma undan med det mesta men det hade nog inte varit särskilt snyggt.

• Roxanan
    Anonym (Kille27) skrev 2014-05-08 18:09:51 följande:
    Jaså? Är det just snoddarna du syftar på?

Du kommer se ut som en täbbs, brrr. Passar inte byxorna eller varför ska du ha snoddar på dom?
    Göteborgare i hjärtat
Svar på tråden Snoddar runt byxbenen