• Anonym (Kille27)

Snoddar runt byxbenen

Hej, jag är en kille som undrar om ni tycker att det är okej att använda sig utav snoddar runt jeansbenen?
    Jag är nämligen 27 år och vill gärna veta vad folk tycker angående dessa.
    Skulle det se okej ut tror ni att ha snoddar runt ett par jeans och vara barfota till det? "på sommaren såklart".

• Svar på tråden Snoddar runt byxbenen
  • Anonym (Kille27)

Okej, ja de flesta verkar tycka detsamma här i alla fall. Så det var väl de viktigaste att få veta vad andra tyckte om det :)
    Några tjejer kallade mig för fjortis pga det tidigare och ville ju självklart därför kolla om det stämmer.

• Anonym (Kille27)
    Zoja skrev 2014-05-08 18:56:04 följande:
    Det är så sorgligt och fult, jag vill både skratta och gråta på samma gång när jag ser någon med det.
    okej, mjo jag kanske får undvika det då! :P
    Jag tänkte bara att stilen med just barfota skulle få det att se mindre löjligt ut
  • Anonym (Kille27)
    Majsan70 skrev 2014-05-08 18:45:37 följande:
    Det är skitfult oavsett skor eller utan. Jag förstår inte grejen med det och gjorde inte när det var poppis heller? FULT FULT FULT på gammal som ung!
    garanterat snyggare barfota än med skor i alla fall.
  • Isprinsessan och Grodprinsen

Min omedelbara tanke skulle vara: "Va f*n har han på sig !!!!!!!"
    ...och NEJ det skulle inte se bättre ut barfota!

Av att ha läst i tråden funderar jag på en annan sak. När var detta mode/"inne" som vissa hävdar? Har totalmissat denna trend...och tur var  det

• Anonym (Kille27)
    Isprinsessan och Grodprinsen skrev 2014-05-08 19:13:34 följande:
    Min omedelbara tanke skulle vara: "Va f*n har han på sig !!!!!!!"
    ...och NEJ det skulle inte se bättre ut barfota!

Av att ha läst i tråden funderar jag på en annan sak. När var detta mode/"inne" som vissa hävdar? Har totalmissat denna trend...och tur var  det smile1.gif
    Skulle det se sämre ut barfota då menar du?
  • Majsan70
    Anonym (Kille27) skrev 2014-05-08 19:11:42 följande:
    garanterat snyggare barfota än med skor i alla fall.
    ABSOLUT INTE! Det är som att tejpa ihop kläderna med silvertejp. Det ser lodisaktig ut och blir inte mer "soft" bara för att man är barfota. 
  • Anonym (Kille27)
    Majsan70 skrev 2014-05-08 19:17:05 följande:
    ABSOLUT INTE! Det är som att tejpa ihop kläderna med silvertejp. Det ser lodisaktig ut och blir inte mer "soft" bara för att man är barfota. 
    ehm okej? riktigt så tycker då inte jag att det är.
  • Isprinsessan och Grodprinsen
    Anonym (Kille27) skrev 2014-05-08 19:14:29 följande:
    Skulle det se sämre ut barfota då menar du?
    Barfota eller med skor spelar nog ingen roll. Med dom där snoddarna runt benen skulle jag bara nog titta på det och inte fokusera vad du har på fötterna.

• Anonym (Kille27)
    Isprinsessan och Grodprinsen skrev 2014-05-08 19:19:15 följande:
    Barfota eller med skor spelar nog ingen roll. Med dom där snoddarna runt benen skulle jag bara nog titta på det och inte fokusera vad du har på fötterna.

okej, ja men det kan ju inte stämma som vissa har sagt. Att det är en fjortisstil
Svar på tråden Snoddar runt byxbenen