• Anonym (Kille27)

Snoddar runt byxbenen

Hej, jag är en kille som undrar om ni tycker att det är okej att använda sig utav snoddar runt jeansbenen?
    Jag är nämligen 27 år och vill gärna veta vad folk tycker angående dessa.
    Skulle det se okej ut tror ni att ha snoddar runt ett par jeans och vara barfota till det? "på sommaren såklart".

• Svar på tråden Snoddar runt byxbenen
  • Påven Johanna

Varför ska du inte ha några skor på dig i sommar? 

• Anonym (Kille27)
    Påven Johanna skrev 2014-05-08 19:28:32 följande:
    Varför ska du inte ha några skor på dig i sommar? 
    skor jo, oftast. men inte strumpor inomhus.
    Koppkaka skrev 2014-05-08 19:25:16 följande:
    Snoddar kring byxbenen är fruktansvärt fult.
    okej, men som sagt. hur många såg du då vara barfota till det?
  • SupersurasunkSara

Nu hänger ju inte jag med så där himla mycket i modet direkt, men det var väl inne bland just fjortisar och kanske något äldre för ett par tre år sen?

Ser töntigt ut iaf på alla över 17 och jag skulle undra om personen just klivit av en cykel om jag såg någon som hade så som inte helt uppenbart var en tonåring.

• SIS79

Snälla rara kille 27 - du måste vara den mest osäkra och korkade människa som finns på denna jord om du på fullaste allvar frågar på FL om detta.

Om du tycker det är fint att ha snoddar runt byxorna och vara barfota så Ha Det - men diskutera för fan inte med folk huruvida det är "soft" eller inte eller om det är bättre att vara barfota till ...!!! Liksom bara Ååååååhh.....seriöst?

• Fantasilös

När jag va typ 14-15 gick alla killar runt så. Nu är jag 22. Det va alltså runt 8 år sedan det var modernt. O dom som tyckte det va snyggt va 14-15. Inte 27. Men vill du ha det så ska du ha det:)

• mammaåten

Ja det var väldigt länge sen, jag gick nog på högstadiet och det slutade jag 2005.

Däremot förstår jag korta människor (som mig själv) som använder en snodd längst ner och liksom viker in byxorna runt den så dom knte blir för långa. Men då syns ju inte själva snodden :)

• Pascal

Jag hade gummisnoddar längst nere vid byxbenen när jag var 14-15 (alltså en fjortis Flört) men då bara EN snodd på varje ben. Det är alltså 10 år sen som det var "inne" och vi var FJORTON ÅR inte 27!

Allting har sin tid, även klädstilarna. Man klär sig på ett visst sätt när man är tonåring, sen kommer man ur den fasen och börjar klä sig mer moget. Är man 27 borde man verkligen ha kommit ur tonåringsträsket vad gäller kläder (och allt annat också för den delen) Kort sagt. Gör det inte TS! Det ser otroligt korkat ut på en man närmare 30-strecket! Kräks Tungan ute

Svar på tråden Snoddar runt byxbenen