• Anonym (Kille27)

Snoddar runt byxbenen

Hej, jag är en kille som undrar om ni tycker att det är okej att använda sig utav snoddar runt jeansbenen?
    Jag är nämligen 27 år och vill gärna veta vad folk tycker angående dessa.
    Skulle det se okej ut tror ni att ha snoddar runt ett par jeans och vara barfota till det? "på sommaren såklart".

• Svar på tråden Snoddar runt byxbenen
  • Anonym (Kille27)
    La Lola skrev 2014-05-08 18:20:08 följande:
    Här i jämtland hade ungarna så för flera år sen...är det verkligen modernt nu?
    Modernt kanske det inte är. Just därför jag frågar vad folk skulle tycka om det :)
  • boundforglory

Det där var mycket värre än jag trodde, hade förväntat sig att det skulle se ut som man typ hade försökt laga sina byxor men det ser helt idiotiskt ut. Det där kan inte vara på riktigt, måste vara något examensarbete från konstfack.

• pica pica

Om man ska cykla inte vill att byxbenen ska fladdra in i ekrarna, så visst. Men annars? Väldigt fult och fjortisaktigt tycker jag. Men om du gillar det så ska du såklart ha det!

• Anonym (Kille27)
    boundforglory skrev 2014-05-08 18:24:13 följande:
    Det där var mycket värre än jag trodde, hade förväntat sig att det skulle se ut som man typ hade försökt laga sina byxor men det ser helt idiotiskt ut. Det där kan inte vara på riktigt, måste vara något examensarbete från konstfack.
    Nej många har använt de och vissa gör det fortfarande.
    Emmeliina skrev 2014-05-08 18:24:23 följande:
    Haha nej det är skitfult och har alltid varit skitfult!
    Men jag har inte sett folk använda det barfota. Stilen skulle då bli helt annorlunda, men det kanske kvittar.
  • La Lola
    Anonym (Kille27) skrev 2014-05-08 18:23:07 följande:
    Modernt kanske det inte är. Just därför jag frågar vad folk skulle tycka om det :)
    Mm o vi är ju eniga om att det är skitfult. Det var det även när det var modernt.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Mamori

Jag har aldrig sett något sådant tidigare. Hade tänkt att det var lite kul och personligt men jag skulle inte vilja ha så själv.

Svar på tråden Snoddar runt byxbenen