stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Tack Emma!
Har förstått att det inte enbart är bokstaven som talar om vilken storlek kvinnorna har på brösten. Antar att dina är medelstora
Kupstorleken beskriver hur stor skillnaden är mellan måttet runt bröstkorgen och måttet över själva bysten. En A-kupa innebär att skillnaden är liten, men själva bröstet kan ändå vara lika stort som ett D-bröst med mindre underbandsstorlek, men rent proportionerligt ser det ju mindre ut på en bredare kropp.
Mina faller nog under kategorin stora.
Förvisso engelska storlekar men förklarar ganska bra hur det hänger ihop:
Du säger ju samma sak som jag? Bandstorleken måste ändras för att kupan ska vara densamma (vid sidan av att också påverkas av olka modeller som minimizer, balconette m.fl).
Håller med Emma här. Det är jätteskillnader mellan olika märken på bH. Speciellt när man kommer upp en bit i alfabetet.
Min svägerska kör med DD-kupa, vet ej märke, men hennes tuttar är klart större än någon visat upp härinne. Beror ju på bandet runtom också och det är nog relativt stort på henne. Galen skillnad på 75DD och 85DD t.ex.
Håller med Emma här. Det är jätteskillnader mellan olika märken på bH. Speciellt när man kommer upp en bit i alfabetet.
Min svägerska kör med DD-kupa, vet ej märke, men hennes tuttar är klart större än någon visat upp härinne. Beror ju på bandet runtom också och det är nog relativt stort på henne. Galen skillnad på 75DD och 85DD t.ex.
Det måhända att det är skillnader i alla bysthållare men det var inte riktigt roten i det hela.
Men om man ska vara petig så handlar det inte om vilken storlek man har utan hur stora det ser ut att vara med andra ord. Då dömmer man helst brösten i förhållande till kroppstyp.
Då har ex tw medelbröst och ex Emma om du är den Emma ifrån bildtrådarna stora bröst i mitt tycke.
De flesta som går upp i vikt får ju givetvis större bröst då de är mestadels fett.
Men återigen så var inte det problemet i hela diskussionen ifrån början.
Måste vara i någon obskyr subkultur som det förekommer. Jag har då aldrig varit med om något sådant.