• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (cAf)
    Anonym (snygg man) skrev 2018-06-26 23:43:39 följande:

Din kritik är fullständigt off-topic. Förstår du inte det. Annars har du helt rätt i att kritiken som du kallar det är rent hat mot en person, samtidigt som du ignorerar det brott som tw utsattes för.

tw, jag inser såklart att du läser här och jag kan bara säga att det är tragiskt vad mycket hat det finns bland folk. Den som inte följer den för tillfället gällade mallen får tydligen räkna med att bli utsatt för brott varefter mobben anser att offret får skylla sig själv.

Det grundlösa påståendet att jag skulle vara tw är bara ännu ett led i näthatet.

Likaså är din intelligenskvot fullständigt off topic i en brösttråd. Kritik är i sig inget som har med hat att göra. Fråga Jimmy Durmaz.
  • Anonym (MeandI)

Oj vad händer här?

Var det för att jag frågade TW o storleken hennes bröst?

Vad intelligens? Det kan man undra när man läser denna tråd o vem går ut o påstår att man är intelligentare än någon annan ?

Hoppas att det finns någon som lägger ut lite bilder nu istället .

• Anonym (Suck)
    Anonym (MeandI) skrev 2018-06-27 06:36:31 följande:

Oj vad händer här?

Var det för att jag frågade TW o storleken hennes bröst?

Vad intelligens? Det kan man undra när man läser denna tråd o vem går ut o påstår att man är intelligentare än någon annan ?

Hoppas att det finns någon som lägger ut lite bilder nu istället .

Nej. Det var inte för att du frågade om storleken. Allt handlar fortfarande inte om dig.
  • Anonym (JagÄrHan)

Att folk ens orkar bråka pga ingenting...sucks

• Anonym (MeandI)

JagÄrHan: Det var just det jag menade.

• Anonym (kille 33)

Sluta tjafsa nu. Orkar inte läsa allt dravel. Lägg upp lite bilder på stora härliga pattar i stället, så vi män får något att runka till

• Anonym (Milflover)
    Anonym (snygg man) skrev 2018-06-26 23:43:39 följande:
    Din kritik är fullständigt off-topic. Förstår du inte det. Annars har du helt rätt i att kritiken som du kallar det är rent hat mot en person, samtidigt som du ignorerar det brott som tw utsattes för.

tw, jag inser såklart att du läser här och jag kan bara säga att det är tragiskt vad mycket hat det finns bland folk. Den som inte följer den för tillfället gällade mallen får tydligen räkna med att bli utsatt för brott varefter mobben anser att offret får skylla sig själv.

Det grundlösa påståendet att jag skulle vara tw är bara ännu ett led i näthatet.
    Eftersom det inte är grundlöst utan sant så är det inget hat, bara fakta. Du som provocerat fram så mycket tjafs för du tycker det är underhållande och du tror dig ha hög intelligens är precis lika tragisk. Sen vet jag ju inte om jag sett så mycket hat. Att be dig sluta med ditt trams kan väl inte ses som hat eller??
  • Anonym (Värmland)

För att få slut på tjafset. Inte världens största dock.

• Anonym (Mr)
    Anonym (Värmland) skrev 2018-06-28 06:08:42 följande:

Bra initiativGlad, snygga bröst.
  • SG Eng
    Anonym (Värmland) skrev 2018-06-28 06:08:42 följande:

De var fina ;)