• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (snygg man)
    Anonym (cAf) skrev 2018-06-26 00:01:07 följande:
    Varför dessa överord? Angrepp, hotar, hatforum/hatmobb. Världen är inte så binär som du försöker få den att verka, du kanske skulle må bra av en paus från internet ett tag om du känner att du saknar distans till dig själv och ämnet.

Jag kan inte se vad man ska skämmas för här helt ärligt.
    Överord? Jag finner inte ord överhuvudtaget för den som snokar upp identiteter och publicerar på forumet. Har även svårt att förstå det hat som postas.

Om andra skribenter vill ha lite kul och du med flera inte gillar det så har jag ett tips: gå till en annan tråd.
  • Anonym (BröstÄr)
    Anonym (snygg man) skrev 2018-06-26 00:44:36 följande:
    Överord? Jag finner inte ord överhuvudtaget för den som snokar upp identiteter och publicerar på forumet. Har även svårt att förstå det hat som postas. Om andra skribenter vill ha lite kul och du med flera inte gillar det så har jag ett tips: gå till en annan tråd.

Du är inte så jättesmart va? Du bara spyr ur dig skit som inte har med saken att göra och fattar verkligen inge varför folk har reagerat. Prova svara på det som vi kommer med istället för att hitta på eget.
  • Tom Araya
    Anonym (Hmm) skrev 2018-06-25 20:24:55 följande:

Om man lägger in bilder på sina pattar och låter sig uppmanas till mer - och det slutar i helkroppsbilder TROTS att man blivit "uthängd" med adress o allt ...
    Eget val kan man tycka .... 

Understruket är inte ett eget val, utan någon annans, en patetisk liten skits val!
  • Anonym (BröstÄr)
    Tom Araya skrev 2018-06-26 01:46:59 följande:

Understruket är inte ett eget val, utan någon annans, en patetisk liten skits val!

Tror du missade ordet trots där Tom.

Hmm sa inte att det var uthängningen som var eget val.

Läs om gör rätt.
  • Tom Araya
    Anonym (BröstÄr) skrev 2018-06-26 01:58:19 följande:
    Tror du missade ordet trots där Tom.

Hmm sa inte att det var uthängningen som var eget val.

Läs om gör rätt.
    Nej, jag fokuserade på det viktiga i fallet.
  • Anonym (snygg man)
    Anonym (BröstÄr) skrev 2018-06-26 00:50:19 följande:

Du är inte så jättesmart va? Du bara spyr ur dig skit som inte har med saken att göra och fattar verkligen inge varför folk har reagerat. Prova svara på det som vi kommer med istället för att hitta på eget.
    Du går in på en tråd som heter "stora tuttar" för att ifrågasätta andras intelligens, inser du det komiska?
  • Anonym (BröstÄr)
    Anonym (snygg man) skrev 2018-06-26 16:42:54 följande:

Du går in på en tråd som heter "stora tuttar" för att ifrågasätta andras intelligens, inser du det komiska?

Jag ifrågasätter korkat beteende ungefär som din lilla vita riddarcharad.

Ditt behov av att desperat försvara någon som medvetet gör sig till åtlöje är bara för gulligt.

Men tyvärr måste jag meddela att du får inte ligga med henne iaf.
  • Anonym (snygg man)
    Anonym (BröstÄr) skrev 2018-06-26 16:54:56 följande:
    Jag ifrågasätter korkat beteende ungefär som din lilla vita riddarcharad.

Ditt behov av att desperat försvara någon som medvetet gör sig till åtlöje är bara för gulligt.

Men tyvärr måste jag meddela att du får inte ligga med henne iaf.
    Du staplar löjliga påhitt på varandra och anklagar andra för att vara korkade. Det räcker så.