• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (Hmm)

Men - min kvinna har större vänsterboob än höger - alla kläder vrider sig liksom ..
    Hur hittar man en passande kasse då??
    Klipp o klistra eller??

• Anonym (cAf)
    Anonym (snygg man) skrev 2018-06-24 22:30:07 följande:
    Du ger inget vidare intryck ALLS. Gå till angrepp mot en kvinna som bjuder på sig själv i en tråd avsedd för just detta. Vad för slags människor gör så? Och vad för slags människor hänger ut andra med namn, adress och "allt"? Måste ju vara synnerligen vilsna själar som bär sig åt på det viset.

Till sist - om du inte gillar vad som visas i denna tråd så logga ut. Eller vet du inte hur man gör? Det verkar ju inte så smart ALLS att gå in i denna tråd och bli förvånad över vad som visas.
    Jag tycker att angrepp är ett för starkt ord i sammanhanget. Påstår man sig ha högt iq utan att kunna styrka det så får man finna sig i att bli ifrågasatt och att diskussionen handlar om person och inte sak. Vi är en hel del som kommer ihåg uthängningen, finns säkert lite skärmdumpar i cirkulation. Anonym (Hmm) har helt rätt, ger inte så intelligent intryck.

Man kan faktiskt gilla vad som visas i tråden samtidigt som man ifrågasätter vad en del självförhärligande personer med dålig självkänsla skriver.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (cAf) skrev 2018-06-25 20:04:34 följande:
    Jag tycker att angrepp är ett för starkt ord i sammanhanget. Påstår man sig ha högt iq utan att kunna styrka det så får man finna sig i att bli ifrågasatt och att diskussionen handlar om person och inte sak. Vi är en hel del som kommer ihåg uthängningen, finns säkert lite skärmdumpar i cirkulation. Anonym (Hmm) har helt rätt, ger inte så intelligent intryck.

Man kan faktiskt gilla vad som visas i tråden samtidigt som man ifrågasätter vad en del självförhärligande personer med dålig självkänsla skriver.
    Tack!
    Någon som fattar vad som menas och inte bara är intresserad av att "hålla kvar"
    någon som lägger in bilder,
  • Anonym (snygg man)
    Anonym (cAf) skrev 2018-06-25 20:04:34 följande:

Och du kan förstås visa att personen du syftar på är har dålig självkänsla.

Svaret är naturgtvis nej, du kan inte styrka ditt eget påstående. Vill du att diskutionen ska handla om din person istället för sak? Varför hotar du tw mes skärmdumpar?
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (snygg man) skrev 2018-06-25 20:10:19 följande:

Svaret är naturgtvis nej, du kan inte styrka ditt eget påstående. Vill du att diskutionen ska handla om din person istället för sak? Varför hotar du tw mes skärmdumpar?
    Ingen har sagt något om en specifik persons självkänsla.
    Den behöver i så fall inte ens vara dålig utan bara bekräftelsesökande.
    Eller inte - kanske bara exhibisionistisk??
    Har någon hotat någon annan?
    "Någon" skulle avsluta allt här efter avslöjandet men har ändå lagt in bilder i helkropp med ansikte i solglasögon - intelligent eller inte???
    Men motsägelsefullt kan man tycka!
    Vänder mig inte mot person utan mot princip! Om det kan begripas ...
  • Anonym (Suck)

Börjar undra om det är tw som är bakom detta nick. Får den känslan.
  • Anonym (cAf)

Jag behöver inte visa eller styrka att personen jag syftar på är har någonting alls. Genom inlägg förmedlas ett intryck, och detta är vi flera som har märkt av. Vill man inte ge intryck av att ha dålig självkänsla så får man göra annorlunda.

Du får såklart diskutera min person om du vill, till skillnad från TW så har jag inte inbjudit till det genom att påstå saker om mig själv som ligger för andra att bedöma. Jag vet inte varför du skulle känna dig hotad av att jag konstaterar att det förmodligen finns en del skärmdumpar i cirkulation.
  • Anonym (Hmm)

Om man lägger in bilder på sina pattar och låter sig uppmanas till mer - och det slutar i helkroppsbilder TROTS att man blivit "uthängd" med adress o allt ...
    Eget val kan man tycka .... 

• Anonym (snygg man)
    Anonym (Hmm) skrev 2018-06-25 20:24:55 följande:

Om man lägger in bilder på sina pattar och låter sig uppmanas till mer - och det slutar i helkroppsbilder TROTS att man blivit "uthängd" med adress o allt ...
    Eget val kan man tycka .... 

Jösses vilket hatforum detta blivit. Om någon på kul lägger upp lite bilder hon är stolt över och får uppskattning för, så är uppenbart hatmobben igång på riktigt.

Skämmes tamigfan.
  • Anonym (cAf)
    Anonym (snygg man) skrev 2018-06-25 22:04:07 följande:

Jösses vilket hatforum detta blivit. Om någon på kul lägger upp lite bilder hon är stolt över och får uppskattning för, så är uppenbart hatmobben igång på riktigt.

Skämmes tamigfan.

Varför dessa överord? Angrepp, hotar, hatforum/hatmobb. Världen är inte så binär som du försöker få den att verka, du kanske skulle må bra av en paus från internet ett tag om du känner att du saknar distans till dig själv och ämnet.

Jag kan inte se vad man ska skämmas för här helt ärligt.