• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (Suck...)
    Anonym (MeandI) skrev 2018-09-11 21:56:37 följande:

Jannne k: Jo det är tung gung.

Mr K69: Tack tack.

Sydman : Ojdå

(MajkenX) : Tycker du det. Tack

..och som vanligt försvinner dina bilder..:(
  • Anonym (MeandI)

Tack för alla fina underbara kommentarer:)

(Suck...): Jag har vet inte varför fe försvinner men här kommer en repris.

• Anonym (Ljsilver)

[quote=79051424][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-09-13 22:14:51 följande:[/quote-nick][/quote]

Åh! Syns fortfarande ingen bild?

• rufsig1980
    Anonym (MeandI) skrev 2018-09-13 22:03:09 följande:

Tack för alla fina underbara kommentarer:)

(Suck...): Jag har vet inte varför fe försvinner men här kommer en repris.

Jösses vad du verkar fin ????
  • Anonym (MeandI)

Måste vara något fel på FL just nu.

• Anonym (Emma)
    Anonym (P) skrev 2018-09-10 13:48:57 följande:

Otroligt vackra bröst med fin form. Dock väldigt svårt att se storleken i liggande ställning. De ser faktiskt inte extremt stora ut. Mest fylliga och fina.

Tack. Som jämförelse så är mina BH-kupor lika stora i volym som mina kepsar är. Brukar skoja om att tuttarna är lika stora som mitt huvud. Mitt bystomfång är nästan 30 cm större än måttet runt höfter/rumpa. Tro mig, de är stora, och på min ganska lilla kropp är de alldeles för stora.

• Firepants
    Anonym (Emma) skrev 2018-09-13 22:59:57 följande:

Tack. Som jämförelse så är mina BH-kupor lika stora i volym som mina kepsar är. Brukar skoja om att tuttarna är lika stora som mitt huvud. Mitt bystomfång är nästan 30 cm större än måttet runt höfter/rumpa. Tro mig, de är stora, och på min ganska lilla kropp är de alldeles för stora.

Nog är dom stora allt och väldigt snygga.

Minns när du stod på alla 4 och lät de hänga då såg man allt hur stora de är.
  • Anonym (Ljsilver)
    Anonym (Emma) skrev 2018-09-13 22:59:57 följande:

Wow, dom är ju hur fina som helst! Ser riktigt härliga ut i formen. Du borde älska dom! :)