• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (BröstÄr)
    Anonym (J) skrev 2018-09-16 16:26:27 följande:

Mm det kan jag uppfylla ;) både stora och naturliga ;pJadu det får du fråga exet om... Nä men så är det ibland är ju inte bara brösten som avgör

Önskemål från Clark73:

Men alltså nu får du ge dig!

Det är tydligt att det är du ifrån mullig tjej tråden och det var fasen inte länge efter du hade en kille innan det gick i stöpet igen och nu är du här igen och törstar efter bekräftelse och beklagar.

Någonstans får du ta tag i dig själv och sluta tycka synd om dig hela tiden.

Du gnäller om din självkänsla men ändå drar du dig till killar som uppenbarligen är skit sen är du här igen och blottar dig när det går åt skogen.

Väldigt tragiskt.

Skärp dig
  • Anonym (Suck)
    Anonym (BröstÄr) skrev 2018-09-16 22:03:53 följande:

Men alltså nu får du ge dig!

Det är tydligt att det är du ifrån mullig tjej tråden och det var fasen inte länge efter du hade en kille innan det gick i stöpet igen och nu är du här igen och törstar efter bekräftelse och beklagar.

Någonstans får du ta tag i dig själv och sluta tycka synd om dig hela tiden.

Du gnäller om din självkänsla men ändå drar du dig till killar som uppenbarligen är skit sen är du här igen och blottar dig när det går åt skogen.

Väldigt tragiskt.

Skärp dig

Håller med.
  • Anonym (Hmm)

Tycker fortfarande det är rätt så jävla överpatetiskt med killar
    som "hejar på" bröstbilder och t.o.m har önskemål om hur armar ska hållas och 
    vilka tröjor som ska has på.
    Vad fan - får ni aldrig se eller känna bröst på riktigt???
    Jag är en boob-man men ALDRIG blir jag sååå desperat.
    Vad fan är det för fel på er???

• Max

[quote=79060625][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-09-16 21:50:48 följande:[/quote-nick][/quote]

Underbar vinkel och underbara bröst

• Djuping
    Anonym (Hmm) skrev 2018-09-16 22:13:27 följande:

Tycker fortfarande det är rätt så jävla överpatetiskt med killar
    som "hejar på" bröstbilder och t.o.m har önskemål om hur armar ska hållas och 
    vilka tröjor som ska has på.
    Vad fan - får ni aldrig se eller känna bröst på riktigt???
    Jag är en boob-man men ALDRIG blir jag sååå desperat.
    Vad fan är det för fel på er???

Heja tuttar!
  • Anonym (Hmm)
    Djuping skrev 2018-09-16 22:18:21 följande:
    Heja tuttar!
    Sedärja - case closed....
  • Clark73
    Anonym (MeandI) skrev 2018-09-16 21:50:48 följande:
    Snygging där.....
  • BalkanBoy85
    Anonym (J) skrev 2018-09-16 11:47:27 följande:

Gillade det mer än du tror

Jasså[/quote]

Mmmm,tro mig. Jag vet mycket väl vad jag gillar,vill. Har fina J också en bild på rumpan?
  • Mr K69

[quote=79060625][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-09-16 21:50:48 följande:[/quote-nick][/quote]

Men hej igen ! Å herregud vilka snygga bröst du har. Riktigt trevlig synvinkel dessutom. Undrar hur jag ska kunna somna efter att ha sett dem?

• Anonym (Ja)

Jösses vilka fina tuttar ?

Blir varmt inombords.