Kvinnor o runkning
Fråga till kvinnor..
Är det bara tråkigt att runka en man, eller finns det ngt häftigt i det?
Är det töntigt om en man vill runka för er, eller gillar/tänder ni på det?
Fråga till kvinnor..
om en man vill runka inför mig så skulle jag tycka det var roligt, för hans skull om han tänder på att göra det inför mig men det skulle inte "ge" mig nåt specifikt. Jag skulle snarare ha svårt bara sitta där, utan vilja vara med och hjälpa till 
Att runka en man ser jag som en del i förspelet, mest för hans skull men om det är en del av stämningen så kan jag bli påverkad, för att han njuter av det
Onanera och titta på varandra e väl häftigt..
Men visst, en del av förspelet, är det inte skönt att känna kuken i handen, varm o hård känna o smeta ut försatsen över ollonet? Leka med kuken för att det gör dig kåt..
De senaste åren har min fru börjat runka av mig allt oftare istället för samlag.
Jag äter mycket grönsaker och får ganska bra satser efter 3-4 dagar.
Jag gillar att vara under hennes kontroll och det är alltid lika skönt när hon får mig få spruta.
Fråga till kvinnor..
Jag njuter av att hålla kuken i handen och runka när han smeker mig. Tänder oerhört på min mans kuk. Tycker om när han sprutar mig på brösten eller bakifrån på stjärten när jag särar skinkorna. Han tycker om att komma på mitt stjärthål Köpte honom ett par äkta sidenbrallor som han är helt oemotståndlig i utan kalsonger under. Ljuvligt att smeka kuken utanpå brallorna... Och när han går omkring ser man kuken röra sig...
Har aldrig träffat en kvinna som runkar ordentligt. Alltid är det för torrt, för ryckigt, för slappt, trist och för mycket naglar. Jag har runkat sedan jag var tolv, jag känner till varje nervände i varje kvadratmillimeter av min kukhud. Runkning är en av mina färdigheter.
Om du, kvinna, vill göra det skönt för mig, sluta var så barnslig och bara ta den i munnen, för det kan jag inte göra själv. Det är inte som att jag kommer hem till dig och börjar fålla dina gardiner.
Jag runkar aldrig bara min man. Jag suger, smeker och slickar också. Älskar det!