• honungmannen

Kvinnor o runkning

Fråga till kvinnor..

Är det bara tråkigt att runka en man, eller finns det ngt häftigt i det?

Är det töntigt om en man vill runka för er, eller gillar/tänder ni på det?

• Svar på tråden Kvinnor o runkning
  • Anonym (Qvinna)
    BengtH skrev 2014-05-20 10:14:36 följande:
    Min fru sög min kuk hårt igår, för första gången på länge. Mycket skönt att bli avsugen om man sparat sig i några dagar. Jag måste ha sparat mig länge för att uppskatta avsugningar. För mannen är smek och slick inte det som står högst på önskelistan. Mannen vill att kvinnan tar ett stadigt grepp om kuken och ger den en rejäl omgång.

Tro mig, den får en rejäl omgång! ;)
  • honungmannen

Härlig läsning, fortsätt..

• honungmannen

Jag har som äldre mer o mer börja tända på runkning. En dröm jag har är att bli runkad o retad av en kvinna att hon bestämmer när jag får komma... Gillar också att en kvinna tittar när jag runkar, hon får gärna smeka sin bröst när hon tittar. Ingen motprestation, om hon inte vill att jag kommer på hennes bröst.

• honungmannen

Alldeles riktigt Fröken..

Anonym (Fröken) skrev 2014-05-20 09:20:37 följande:
    Trist för dig att du inte mött någon som gör det bra. Min man älskar när jag runkar honom och tycker att jag runkar som om jag hade en kuk själv en kvinna ska kunna känna sig in i känslan och borde väl förstå att det inte ska vara för torrt mm men en man måste kommunicera Också vad som känns skönt, precis som vi måste när ni slickar och smeker.

• AstridH
    Gathenhielm skrev 2014-05-20 09:10:01 följande:
    Har aldrig träffat en kvinna som runkar ordentligt. Alltid är det för torrt, för ryckigt, för slappt, trist och för mycket naglar. Jag har runkat sedan jag var tolv, jag känner till varje nervände i varje kvadratmillimeter av min kukhud. Runkning är en av mina färdigheter.
    Om du, kvinna, vill göra det skönt för mig, sluta var så barnslig och bara ta den i munnen, för det kan jag inte göra själv. Det är inte som att jag kommer hem till dig och börjar fålla dina gardiner.
    Precis så känner jag också! Det är lättare för mig att suga en kuk bra än att runka den, jag vet ju liksom inte hur det känns och funkar med bara händer. Det känns torrt och ryckigt, usch och fy.

Samma sak när män ska envisas med att gnugga klittan. Jag KAN det här, jag har tagit på mig själv sen jag var åtta. Jag kan få mig själv att komma på 30 sekunder, det finns aldrig en manshand som ens kommer i närheten av det. Nej, bara ner med tungan, för den når jag inte dit med själv ;)
  • NyttNamn
    honungmannen skrev 2014-05-20 07:40:28 följande:
    Fråga till kvinnor.. Är det bara tråkigt att runka en man, eller finns det ngt häftigt i det? Är det töntigt om en man vill runka för er, eller gillar/tänder ni på det?
    Det är inte tråkigt alls, jag gör det gärna och tycker det är sanslöst upphetsande och njuter enormt av att tillfredsställa min man på det viset.. Jag känner av minsta reaktion i hans kropp (och kuk)  under min behandling, och ibland när han sprutar över min hand, arm, överkropp - ja beroende på position - är det sååå nära att det går för mig samtidigt utan beröring bara för att jag är så sjukt upphetsad.. Ha ha.. Tungan ute

Jag tänder på att se mannen runka inför mig också.. Det.. Är.. Enormt eggande.. 
    Pour some sugar on me...
  • honungmannen

Mm..härligt, lyllos mannen din.

NyttNamn skrev 2014-05-20 11:03:08 följande:
    Det är inte tråkigt alls, jag gör det gärna och tycker det är sanslöst upphetsande och njuter enormt av att tillfredsställa min man på det viset.. Jag känner av minsta reaktion i hans kropp (och kuk)  under min behandling, och ibland när han sprutar över min hand, arm, överkropp - ja beroende på position - är det sååå nära att det går för mig samtidigt utan beröring bara för att jag är så sjukt upphetsad.. Ha ha.. 

• NyttNamn
    honungmannen skrev 2014-05-20 11:08:21 följande:
    Mm..härligt, lyllos mannen din.
    Han klagar inte Tyst
    Pour some sugar on me...
  • honungmannen
    NyttNamn skrev 2014-05-20 11:21:15 följande:
    Han klagar inte 

• honungmannen

Mannen, eller en man, vem som helst??

NyttNamn skrev 2014-05-20 11:03:08 följande:
    Det är inte tråkigt alls, jag gör det gärna och tycker det är sanslöst upphetsande och njuter enormt av att tillfredsställa min man på det viset.. Jag känner av minsta reaktion i hans kropp (och kuk)  under min behandling, och ibland när han sprutar över min hand, arm, överkropp - ja beroende på position - är det sååå nära att det går för mig samtidigt utan beröring bara för att jag är så sjukt upphetsad.. Ha ha.. 

Svar på tråden Kvinnor o runkning