• honungmannen

Kvinnor o runkning

Fråga till kvinnor..

Är det bara tråkigt att runka en man, eller finns det ngt häftigt i det?

Är det töntigt om en man vill runka för er, eller gillar/tänder ni på det?

• Svar på tråden Kvinnor o runkning
  • Anonym (Elsa)

Finner det väldigt sexigt att se en man runka, mannen gillar inte att göra det inför mig tyvärr. Men brukar runka av honom, går på några nanosekunder. Han säger att jag skulle vinna VM i avrunkning om det nu fanns en sån tävling, tur att man har talang för något.

• tjej från landet

Jag har aldrig lyckats hålla mig till bara använda händer.. slutar alltid med avsugning.. eller sex.. men  visst är det häftigt o ha kontrollen.. (oavsett om det är med hand, mun eller om man rider) titta på vet jag inte, varför skulle killen runka själv om han kan få hjälp? ;) men visst skulle han absolut vilja kan jag smeka mig själv så länge (en stund) :) men skulle ju inte nöja mig med bara det.

• NyttNamn
    honungmannen skrev 2014-05-20 11:41:36 följande:
    Mannen, eller en man, vem som helst??
    Min man i detta fallet.. 

Går inte igång på random okänd runkare... Men annars så "en man" där det finns en kontakt och ett samspel i någon form.. 
    Pour some sugar on me...
  • honungmannen

Jo, det var så jag menade...

NyttNamn skrev 2014-05-20 12:16:36 följande:
    Min man i detta fallet.. 

Går inte igång på random okänd runkare... Men annars så "en man" där det finns en kontakt och ett samspel i någon form.. 

• honungmannen

Spänningen i att smeka, se men inte röra..

tjej från landet skrev 2014-05-20 12:05:40 följande:
    Jag har aldrig lyckats hålla mig till bara använda händer.. slutar alltid med avsugning.. eller sex.. men  visst är det häftigt o ha kontrollen.. (oavsett om det är med hand, mun eller om man rider) titta på vet jag inte, varför skulle killen runka själv om han kan få hjälp? ;) men visst skulle han absolut vilja kan jag smeka mig själv så länge (en stund) :) men skulle ju inte nöja mig med bara det.

• KM36
    AstridH skrev 2014-05-20 10:56:17 följande:
    Precis så känner jag också! Det är lättare för mig att suga en kuk bra än att runka den, jag vet ju liksom inte hur det känns och funkar med bara händer. Det känns torrt och ryckigt, usch och fy.

Samma sak när män ska envisas med att gnugga klittan. Jag KAN det här, jag har tagit på mig själv sen jag var åtta. Jag kan få mig själv att komma på 30 sekunder, det finns aldrig en manshand som ens kommer i närheten av det. Nej, bara ner med tungan, för den når jag inte dit med själv ;)
    mmm Underbara tankar.. Tungan ute
  • tjej från landet
    honungmannen skrev 2014-05-20 12:29:14 följande:
    Spänningen i att smeka, se men inte röra..

Om jag fastbunden är det lite tändande och bli "retad" se men inte röra.. bara hoppas jag blir involverad förr eller senare! ;)
  • honungmannen

Haha, det vill jag vara med om, fastbunden vid en stol o bli runkad, retad o smekt...

tjej från landet skrev 2014-05-20 12:54:05 följande:
    Om jag fastbunden är det lite tändande och bli "retad" se men inte röra.. bara hoppas jag blir involverad förr eller senare! ;)

• tjej från landet
    honungmannen skrev 2014-05-20 13:07:43 följande:
    Haha, det vill jag vara med om, fastbunden vid en stol o bli runkad, retad o smekt...

haha förstår jag.. ;) mycket trevligt och bli fastbunden :) men vill du bara bli runkad, retad och smekt? inget mer?
  • honungmannen

Mm, just den fantasin innehåller bara runkning, ja förutom att jag vill att kvinnan ska vara klädd i bara behå o stay-ups...(nu vart det lite pirrigt på en gång)

tjej från landet skrev 2014-05-20 13:20:42 följande:
    haha förstår jag.. ;) mycket trevligt och bli fastbunden :) men vill du bara bli runkad, retad och smekt? inget mer?

Svar på tråden Kvinnor o runkning