• honungmannen

Kvinnor o runkning

Fråga till kvinnor..

Är det bara tråkigt att runka en man, eller finns det ngt häftigt i det?

Är det töntigt om en man vill runka för er, eller gillar/tänder ni på det?

• Svar på tråden Kvinnor o runkning
  • Rockabillydelight
    Gathenhielm skrev 2014-05-20 18:52:29 följande:
    Riktigt och rätt! Att få en avrunkning av en tös är som om en rörmokare skulle laga mat åt en kock. Jag uppskattar tanken, men jag gör det bättre själv, så gå nu och fixa mitt vattenlås.
    Reasons... we all have them, at times.

Hahahaha
  • Anonym (gasmasken)

Jag älskar att se min Husse runka och naturligtvis älskar jag minns lika mycket att runka honom, jag förstår mig inte på kvinnor som inte gillar att deras män tar en runk ibland jag kan bli super kåt av att få höra vad han tittade på och vad han tänkte på när han runkade :p

• Anonym (y)
    Anonym (Fröken) skrev 2014-05-20 09:09:06 följande:
    Jag njuter av att hålla kuken i handen och runka när han smeker mig. Tänder oerhört på min mans kuk. Tycker om när han sprutar mig på brösten eller bakifrån på stjärten när jag särar skinkorna. Han tycker om att komma på mitt stjärthål Köpte honom ett par äkta sidenbrallor som han är helt oemotståndlig i utan kalsonger under. Ljuvligt att smeka kuken utanpå brallorna... Och när han går omkring ser man kuken röra sig...
  • catwinter

Om jag var riktigt, riktigt kär i och tänd på personen i fråga så skulle jag tycka det var otroligt upphetsande att se honom runka inför mig. Men den enda personen i verkliga livet jag varit så kär och tänd på var tyvärr en riktig prydis i sängen, osäker på sig själv och sin sexualitet... han ville gärna ha samlaget klart på en minut och sen skämta bort det... runka inför mig skulle han nog aldrig vågat. :(

• UniqueSnowflake
    Anonym (gasmasken) skrev 2014-05-20 19:14:09 följande:
    Jag älskar att se min Husse runka och naturligtvis älskar jag minns lika mycket att runka honom, jag förstår mig inte på kvinnor som inte gillar att deras män tar en runk ibland jag kan bli super kåt av att få höra vad han tittade på och vad han tänkte på när han runkade :p
    "Husse"
  • Anonym (Tina)

Tänder otroligt mycket på att runka min man! Jätteupphetsande, även om jag själv inte är kåt och bara gör det för hans skull slutar det alltid med att jag blir otroligt kåt av det!

• honungmannen

Låter ju toppen...

Anonym (Tina) skrev 2014-05-21 08:41:56 följande:
    Tänder otroligt mycket på att runka min man! Jätteupphetsande, även om jag själv inte är kåt och bara gör det för hans skull slutar det alltid med att jag blir otroligt kåt av det!

• Anonym (Man 20cm)
    Minxx skrev 2014-05-20 18:30:50 följande:
    Beror verkligen på situationen, kan vara riktigt tråkigt och kan vara riktigt sexigt. Tittar på runkporr ibland. 

Killar som lagt upp klipp på sej själva på typ Klubb6 eller vad menar du?
  • Anonym (suck)

det är sååå jävla avtändande med alla dessa män på nätet som vill visa upp sig när dom runkar.. Ointressant!

• naughty

Jag älskar att se på när mannen runkar och hjälper gärna till galet upphetsande!

Svar på tråden Kvinnor o runkning