• honungmannen

Kvinnor o runkning

Fråga till kvinnor..

Är det bara tråkigt att runka en man, eller finns det ngt häftigt i det?

Är det töntigt om en man vill runka för er, eller gillar/tänder ni på det?

• Svar på tråden Kvinnor o runkning
  • honungmannen
    honungmannen skrev 2014-05-20 13:24:36 följande:
    Mm, just den fantasin innehåller bara runkning, ja förutom att jag vill att kvinnan ska vara klädd i bara behå o stay-ups...(nu vart det lite pirrigt på en gång)

Joo, jag vill ju komma förstås..
  • tjej från landet

Hihi inte den som är fastspänd som bestämmer hur det slutar man ger ju den andra fria händer då..

honungmannen skrev 2014-05-20 13:24:36 följande:
    Mm, just den fantasin innehåller bara runkning, ja förutom att jag vill att kvinnan ska vara klädd i bara behå o stay-ups...(nu vart det lite pirrigt på en gång)

• KM36
    tjej från landet skrev 2014-05-20 13:34:54 följande:
    Hihi inte den som är fastspänd som bestämmer hur det slutar smile5.gif man ger ju den andra fria händer då..

mmm härligt att vara fastspänd och inte kunna göra något.. bli smekt, retad, använd.. Skäms
  • honungmannen

Jag vet, det e det som e häftigt, har dock aldrig varit med om det.. Du frågade o jag svarade..

Hihi inte den som är fastspänd som bestämmer hur det slutar man ger ju den andra fria händer då..

• honungmannen

Kanske tokigt att säga men jag tror du e bra på att retas...

• tjej från landet

Hihi är jag på det humöret kan jag vara väldigt duktig på att retas! men oftast tar begäret att behaga över..

Men som sagt skulle aldrig kunna hålla mig till bara smek.. :-P

honungmannen skrev 2014-05-20 13:46:54 följande:
    Kanske tokigt att säga men jag tror du e bra på att retas...

• Anonym (sanne)

Min man blir grymt tänd när jag runkar av honom, tittar honom i ögonen och berättar hur mycket jag gillar att ha hans stora kuk i mina händer.

• honungmannen

Du skulle kunna styra mig, om du var på humör, jag lovar att jag skulle lyda.... Du har fått mig lite...

tjej från landet skrev 2014-05-20 14:07:52 följande:
    Hihi är jag på det humöret kan jag vara väldigt duktig på att retas! men oftast tar begäret att behaga över..

Men som sagt skulle aldrig kunna hålla mig till bara smek.. :-P

• honungmannen

Härligt..sånt gillar jag också

Anonym (sanne) skrev 2014-05-20 14:10:56 följande:
    Min man blir grymt tänd när jag runkar av honom, tittar honom i ögonen och berättar hur mycket jag gillar att ha hans stora kuk i mina händer.

• honungmannen

Efter alla inlägg från er var jag tvungen att kolla lite på en runkfilm.

Svar på tråden Kvinnor o runkning