• honungmannen

Kvinnor o runkning

Fråga till kvinnor..

Är det bara tråkigt att runka en man, eller finns det ngt häftigt i det?

Är det töntigt om en man vill runka för er, eller gillar/tänder ni på det?

• Svar på tråden Kvinnor o runkning
  • honungmannen

Slabba var bara ett styrkeuttryck.. Jag vill känna hur kvonnan blir våt så jag kan känna dom riktiga smakerna..

Anonym (nej) skrev 2014-05-20 15:42:36 följande:
    Nu vet inte jag vad slabba med tungan är i din mening men för mig är det just Slabba med tungan & jag har varit med om det med en kille en gång - det var vidrigt & alldeles för blött & söligt för att det på något sätt skulle kunna ge någon som helst njutning för min del.

• Anonym (upphetsande)

tycker det är grymt upphetsande när man runkar framför en. tycker även om att göra det men inte hur länge som helst...då blir det tråkigt ;)!

• UniqueSnowflake
    honungmannen skrev 2014-05-20 07:40:28 följande:
    Fråga till kvinnor.. Är det bara tråkigt att runka en man, eller finns det ngt häftigt i det? Är det töntigt om en man vill runka för er, eller gillar/tänder ni på det?
    Fett tråkigt att göra det åt karln. Han får hellre göra det medan jag ser på isf.
  • carlf
    Anonym (upphetsande) skrev 2014-05-20 17:18:26 följande:
    tycker det är grymt upphetsande när man runkar framför en. tycker även om att göra det men inte hur länge som helst...då blir det tråkigt ;)!
    allt som inte ger nått blir tråkigt i längden;)
  • Anonym (tjejen)

Oj jag tycker att det är så hett att se en kille runka inför mig. Det är typ det sexigaste någonsin! Jag tycker också om att göra det på killar som kommer fort men inte på killar där det tar ett tag. Då blir jag trött och less och får ont i handen/armen... det är inte så sexigt.

• honungmannen

Har du varit med om det många gånger?

Anonym (tjejen) skrev 2014-05-20 18:00:31 följande:
    Oj jag tycker att det är så hett att se en kille runka inför mig. Det är typ det sexigaste någonsin! Jag tycker också om att göra det på killar som kommer fort men inte på killar där det tar ett tag. Då blir jag trött och less och får ont i handen/armen... det är inte så sexigt.

• Anonym (tjejen)
    honungmannen skrev 2014-05-20 18:04:02 följande:
    Har du varit med om det många gånger?
    Ja. Jag har haft förhållande/sex med sex killar och av de så har fyra gjort det inför mig Eller menade du om jag fått ont i handen/armen många gånger?
  • honungmannen

Har du ngn som gör det ibland?

Anonym (upphetsande) skrev 2014-05-20 17:18:26 följande:

• honungmannen

Nä, om killarna gjort det framför dig, skönt att smeka sig själv framför en kvinna...

Anonym (tjejen) skrev 2014-05-20 18:08:18 följande:
    Ja. Jag har haft förhållande/sex med sex killar och av de så har fyra gjort det inför mig Eller menade du om jag fått ont i handen/armen många gånger?

Svar på tråden Kvinnor o runkning