• honungmannen

Kvinnor o runkning

Fråga till kvinnor..

Är det bara tråkigt att runka en man, eller finns det ngt häftigt i det?

Är det töntigt om en man vill runka för er, eller gillar/tänder ni på det?

• Svar på tråden Kvinnor o runkning
  • honungmannen

Härligt att ni finns.. Upphetsande att göra det och när ngn ser på..

naughty skrev 2014-05-21 12:25:50 följande:
    Jag älskar att se på när mannen runkar och hjälper gärna till galet upphetsande!

• NeedfulThings

Älskar att titta på när min karl runkar, det är så sexigt!

• Jaded

Jag råkar veta att jag är duktig på detta Nej det är inte tråkigt. Solig

• BengtH

Min fru runkade av mig i morse och jag kom ganska snabbt. Runkandet har alltmer ersatt samlagen för oss, man slipper förspelet. Samlag är mycket omständigare och rätt ansträngande. Jag tror att avrunkning är vanligt bland äldre par.

• honungmannen

Hur tillfredställer du henne?

BengtH skrev 2014-05-21 21:20:38 följande:
    Min fru runkade av mig i morse och jag kom ganska snabbt. Runkandet har alltmer ersatt samlagen för oss, man slipper förspelet. Samlag är mycket omständigare och rätt ansträngande. Jag tror att avrunkning är vanligt bland äldre par.

• Anonym (?)
    BengtH skrev 2014-05-21 21:20:38 följande:

Inte för å va sån nu, men vadå ersatt samlag? Vas har din fru för utbyte av att runka av dig? Hoppas du ger henne orgasm oxå då
  • UniqueSnowflake
    honungmannen skrev 2014-05-21 21:24:48 följande:
    Hahaha bra fråga!
    Anonym (?) skrev 2014-05-21 21:25:43 följande:
    Inte för å va sån nu, men vadå ersatt samlag? Vas har din fru för utbyte av att runka av dig? Hoppas du ger henne orgasm oxå då smile1.gif

• BengtH
    honungmannen skrev 2014-05-21 21:24:48 följande:
    I morse tillfredställde jag inte henne alls sexuellt. Hon uppskattar mer att ligga och kramas bara. 

Hon har inte alls samma behov av sex som jag. Jag har ställt upp och monterat nya köksluckor, satt upp gardinstänger, bytt garderobsdörrar m,m och det tog ett jäkla tag, så jag tycker faktiskt att hon kan ställa upp för mig ibland också.
  • UniqueSnowflake
    BengtH skrev 2014-05-21 21:50:27 följande:
    I morse tillfredställde jag inte henne alls sexuellt. Hon uppskattar mer att ligga och kramas bara. 

Hon har inte alls samma behov av sex som jag. Jag har ställt upp och monterat nya köksluckor, satt upp gardinstänger, bytt garderobsdörrar m,m och det tog ett jäkla tag, så jag tycker faktiskt att hon kan ställa upp för mig ibland också.
    Naaaaaaaw.... *klappar på huvudet*
  • Jaded

Go Bengt! Ring mig när du blir singel.

• honungmannen

Men när, och om... Hur tillfredställer du henne då?

• BengtH
    honungmannen skrev 2014-05-21 22:04:49 följande:
    Men när, och om... Hur tillfredställer du henne då?
    Ja du, hon blev väldigt tillfredsställd av att se sina nya köksluckor sitta på plats.

Sexuellt sett brukar det bli nåt samlag i månaden. Hon brukar ligga på rygg och jag penetrerar henne liggandes från sidan, vi ligger som ett T  om jag är taket på T:et så är hon strecket under, Detta började vi med eftersom hon har haft problem med ömhet i sin mage, då hon inte klarade av missionären pga min kroppstyngd på sig. 

Ett tag brukade jag suga på hennes blygdläppar, samtidigt som hon runkade mig, men jag tror inte hon njöt så mycket av det. Det bästa hon gillar är att bli juckad snabbt då jag har ett rejält morgonstånd, får se om det blir nåt i helgen.
  • Linnea1994

Hon onanerar säkert när du inte märker det...
  • johansth

Tycker nog ett bra handjobb slår den "äkta varan" ofta. Det är så sexigt med kvinnor som gillar det, fast det ena brukar ju sluta med det andra.

• honungmannen

Det e just det, dom måste verkligen gilla det, det e också dom kvinnorna som gör det riktigt bra..

johansth skrev 2014-05-22 09:42:19 följande:
    Tycker nog ett bra handjobb slår den "äkta varan" ofta. Det är så sexigt med kvinnor som gillar det, fast det ena brukar ju sluta med det andra.

Svar på tråden Kvinnor o runkning