BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Precis, järnvärdet brukar ju droppa efter vecka 20 har jag hört. Jag ska ta prov för järnet på måndag så får vi se vad det visar. Undviker gärna rena järntabletter eftersom min mage redan är hårdare än hårdast... Aj!
Det var då få veckor av att känna sig pigg!
Folk ar sa knappa alltsa.. Dom borde halla tyst om dom inte har nagot positivt att saga! Onskar att jag kunnat bli smal ocksa! Har massor med overvikt kvar fran forsta sonen.. typ 25 kilos overvikt. Inte kul alltsa
Men efter den har bebisen ska jag ta tag i mig sjalv och ga ner ordentligt, jag verkligen avskyr att vara "mullig". Maken tycker att det ar jattefint och mysigt (han foredrar det framfor nar jag var smal) men jag trivs inte med det alls, vill tillbaks till mitt gamla jag sa smaningom! Det kanske loser sig automatiskt i och med att jag inte har en aning om hur jag ska hinna ata med tva smabarn hemma 
Är strax på väg till läkaren på MVC p g a mina sammandragningar.
Dock undrar jag ibland hur personalens interna kommunikation är där uppe. När jag ringde MVC förra veckan och frågade om mina sammandragningar jag känt var naturliga eller nåt jag borde kolla upp så var BM jag pratade med väldigt osäker och det var hon (inte jag) som rådde att vi skulle boka tid hos läkaren, vilket hon då gjorde.
Igår ringde läkaren till mig bara för att ändra tiden idag och frå¨gade mig lite förbryllat "- men vad är det som du söker till mig för idag???"
Borde inte det stå i min journal? Gör inte BM anteckning när hon bokar tiden? Det var ju faktiskt hon och inte jag som tyckte att tiden skulle sättas upp och nu kändes det som att jag blev ifrågasatt och nästan stämplad som lite fjollig och överdrivet orolig.
Men jag får väl se vad hon säger när jag kommer dit.
Håll tummarna.
Min svägerska kallade mig Hej Tjockis, hon är inte i position att kalla mig det, vi träffas på högtider mer än så är det inte, jag svarade med ett snällt "Ja man är ju gravid vad har du för orsak hehe" skulle sett hennes min obetalbar! :)