BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Fått missfall idag så blir ingen februaribebis för oss. Ny tag nästa månad.
Lycka till ni andra!
Jag gick höggravid med ett av barnen hela sommaren plus med brutet ben. Inte att rekommendera. Sedan tycker jag att det är bra att få barn på våren. Den ena är född i mars, hon var så där lagom söt och behändig första sommaren och andra sommaren gick hon, var stadig och förstod en en hel del. Den Den andra som är född i augusti var 10-11 mån på sommaren kröp överallt och stoppade i munnen lärde sig gå mitt i allt ihop så hon krävde ständigt pass. Pluss att det är smidigt att börja fsk på hösten. Agustibarnet var jag hemma två år med för att hon skulle få plats först till hösten. Å andra sidan så tror jag att det är bra att vara hemma med sina barn så det gör absolut inget. Det är väl ekonomin som kan bli lite lidande.
Kärleksblomman: Tack vi får hoppas, håller tummarna för oss alla härinne. Det är första barnet för oss och det är så skönt att få höra om andras upplevelser och ta del av goda råd, jag känner mig iallafall rätt lost i det här med en ev. stundande graviditet. Som du skriver kan det ju absolut vara peppande att inte veta förrän efter förlossningen. Har inte tänkt på det på det sättet förut men det lät väldigt spännande. Får se hur det blir då, känner dock att det är viktigt att respektera sin partner hur den tänker om det och så om man tycker olika. Får hoppas din förlossning blir vad du önskar denna gång, har lite lätt panik över just den biten men många säger att när man går där mot slutet så vill man bara att den ska komma ut och tänker inte på så mkt annat. Vi får se, får ta en bit i taget!
Längtan09: Är också i v. 3+6 idag och känner igen mig i det du skriver. Symptomen och rädslan om att få MF. Fick en liten brun flytning idag och har för första gången haft lite mer som mensvärk, sen är det ju BIM för mig nu också så nerverna är på spänn. Hoppas det är OK med dig!
Spännande:) har du någon känning så i kroppen va du tror det är? När ja vänta mina killar var ja sten säker att det kommer bli killar nu har ja lite Blandade känslor men hoppas ju så klart på en tjej nu :) min pojkvän bor åt ditt håll i Skåne men i Skurup lite längre ner :)